Արթուր Բաղդասարյանին ուզում են սպանել?
February 3, 2008Լեփ-լեցուն Ազատության հրապարակում մեծ ու փոքր բազմաթիվ պաստառներից զատ աչքդ չէր վրիպի երիտասարդ ու մեծ կանանց զվարթ դեմքերից: Ինչ ուզում եք ասեք, Արթուր Բաղդասարյանը հայ կանանց ամենասիրելի թեկնածուն է… Երբ վերջինս ՕԵԿ կարմիր շապիկներ հագած երիտասարդների շարքով եկավ դեպի բեմ, կանայք առաջ էին գցվում, որ գոնե մի փոքր դիպչեն իրենց սիրելիին: Հետաքրքիր տեսարան էր…
Բայց պակաս հետաքրքիր չէր նաեւ Արթուր Բաղդասարյանի եւ նրա թիմի ելույթը: Ընդգծեմ օրվա կարեւոր հայտարարությունները: Նախ Արթուր Բաղդասարյանը հայտարարեց, որ երեկ ուշ երեկոյան իր եւ իր անձի հասցեին հնչեցրել են սպանության սպառնալիք ու դա խաղ ու պար չէ ըստ նրա խոսքերի: "Եթե ինձ հետ կպատահի որեւիցե մի բան, դրա անմիջական պատասխանատուն այսօրվա գործող իշխանություններն են: Սա հայտարարում եմ ամենայն պատասխանատվությամբ",-ասաց նա:
Երկրորդ կարեւոր մասը այն էր, որ ըստ Բաղդասարյանի ներկայիս իշխանությունը խուճապի մեջ է: Իսկ դրա կանկրետ վկայությունը այն է, որ ուղիղ 21 բնակավայրներից ժողովրդին արգելել են մասնակցել այսօրվա հանրահավաքին:
"Անկախ այդ արգելքներին այսօր այսքան մարդ է հավաքվել եւ "ոչ" է ասում այս իշխանություններին: Ես համոզված եմ, որ այս բազմահազարանոց հանրահավաքին վաղը միանալու է Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը, Րաֆֆի Հովհաննիսյանը, բոլոր այն մարդիկ, ովքեր ուզում են ապրել ազատ երկրւոմ, ազատ երկրում` արժանապատիվ կյանքով: Այսօր շատ է խոսվում , թե ով ում կմիանա: Այսօր կարեւոր չէ, թե ով ում կմիանա, բայց համախմբումը շատ կարեւոր է",-ասաց Արթուր Բաղդասարյանը:
Նշեմ, որ նա իր ելույթը բաժանել էր 3 մասի` երկրի ներկայիս վիճակը, իր ծրագրերը եւ Հայաստանում ստեղծված ներքաղաքական իրավիճակը եւ զարգացումները: Նա խոստացավ, որ հաջորդ հանրահավաքը լինելու է ավելի մեծ."Ջարդելու ենք բոլոր նրանց ուղեղները,ովքեր ձեզ արգելում են գալ հանրահավաք":


Իմ կարծիքով Արտուրը կարիերիստ է, շատ անկապ խոստումներ է տալիս աջ ու ջախ որոնց իրականացման մասին չի խոսում: Շատ կասկածելի թեկնածու է քանի որ իր ասելով կուտակել է իր հարստությունը զբաղվելով բիզնեսով բայց չի ասում թե դա ինչ բիզնես էր: Իմ իմանալով միակ բիզնեսը հայաստանում դա ժողովուրդին թալանելն էր: Եվ մյուս կողմից նա նրկայացնում է նույն ԼՏՊ-ի թևը, չեմ պատկերացնում մի թեկնածու որը ներկայացնի ԼՏՊ-ի թևը կարող է մտածել ժողովուրդի մասին
Ժողովուրդի մակ ընտրությունը պետք է լին Վահանի ու Վազգենի միջև: Ուրիշի դեպքում կնշանակի 8 տարի ևս թշվառ Հայաստան, կաշառակերություն, ընտրություների կեղծում և այլն:
Comment by Arman G. — February 4, 2008 @ 7:53 am
Կարծում եմ ունեցվածքի եւ դրամական աղբյուրների թափանցիկության առումով գլուխ գովելու տեղ չունի թեկնածուներից եւ ոչ մեկը: Բավական է միայն նայել բոլորի անխտիր հայտարարագրած գույքին եւ եկամուտին:
Ինչու եմ այսքան մանրամասն ներկայացնում տվյալները: Բնավ սովորություն չունենալով հաշվել որեւէ մեկի “փողերը”, արեցի դա (նախագահի թեկնածուների պարագայում ներելի է, անգամ հրամայական է): Ու եթե մենք պահանջում ենք բացարձակ թափանցիկություն կամ կասկածի տակ ենք դնում ինչ-որ մեկի եկամուտների աղբյուրը, ապա կարծում եմ քննության պիտի առնենք մյուսներին էլ ու կուսակցական պատկանելությունը կամ անուն, ազգանունը այստեղ այդքան էլ կարեւոր չէ: Սա իհարկե այն դեպքում, երբ փորձում ենք օբյեկտիվ լինել: Իհարկե, ով չի ուզում, կարող է նաեւ օբյեկտիվ չլինել, ՀՀ օրենսդրությունը չի արգելում
Comment by blansh — February 4, 2008 @ 1:29 pm
Hanrahavaqin havaqvacneri tiv@ kapvac er voch miayn Arturin sirelu hangamanqov, ajlev ishxanutyunneri handep unecac atelutyamb: ,- es er mardkanc amenamec cankutyun@: mardik voch te Arturin kam Levonin en uzum, ajl parzapes Sergin chen uzum
Comment by original Arman — February 4, 2008 @ 2:46 pm
Բլանշ ջան, ես թեկնածուները իրենց դռան դեմի շան հարստություոն են ներկայացրել՞:
Comment by Arman G. — February 4, 2008 @ 4:00 pm
Բա տեսնում ես?
Իրենց ներկայացրածը անգամ խելքին մոտ չի:
Հիմա համաձայն ես, որ հատկապես ունեցվածքի ու ֆինանսական աղբյուրի առումով բոլորն էլ խոցելի են? (անգամ քո սիրելի թեկնածուները)…
Comment by blansh — February 4, 2008 @ 4:21 pm
Բլանշ ջան, կարծում եմ որ ինչքան ել անկեղծ լինեն մի բան դուրս կմնա ցուցակից բայց իմ կարծիքով ամբողջ հարցը դուրս մնացածի մաշտաբի մասին է:
Comment by Arman G. — February 4, 2008 @ 4:42 pm
Արման Գ ջան, ես համապատասխան ինֆորմացիայի չեմ տիրապետում մաշտաբների հարցը քննելու համար
Բայց արի հասկանանք… փոքր “ժուլիկություն” եւ մեծ մաշտաբի հանցագործություն… սրանցից մեկը դատապարտելի է, քանի որ մեծ մաշտաբով է, մյուսը ոչ` ոչ, քանի որ փոքր մաշտաբի է?
Նախագահի թեկնածուների պարագայում (մարդիկ ովքեր հավակնում են երկրի ղեկավարությունը ստանձնելու) եւ փոքր, եւ մեծ խաբեությունը անընդունելի է, կարծում եմ:
Մի տեսակ մարազմատիկ է ստացվում… մեր երկրում իշխանության են գալիս “էն գլխից խաբելով”
Comment by blansh — February 4, 2008 @ 5:07 pm
Arman jan yes chem haskanum, du uzum es Serjits u Kocharyanic azatvel te voch? Yes qo grarumneric haskanum em mi ban kam du aliqnern es xarnum kam el papua new guinea-um es aprum, vortex Hayastani masin information kareli e stanal miayn shat dandax dial up internetov (vor video-nery chi bacum). Inch asel e Vazgen kam Vahan. Vahani harcery parz en vaxuc u or ori aveli u aveli parz en darnum. Na nuynisk janq el chi tapum qarozchutyun anelu u ir xosqy yntroxnerin hascnelu hamar. Isk Vazgeny yexbayr inchqan el qo hamar da anynduneli e kam anhavatali amboxj ory Sadoyani u Shavarshi he handipum a u mtatsum te vonc piti es yerkiry dardzni inqn el chgiti te inch. U plus dran nayev iren veragrum ir karavarutyan mej yexats tarineri bolor nvachumnery, bayc nayev iren chi veragrum ayd tarineri bactoxumnery yev sxalnery. Isk aveli karch nam neudachniki i trusi ne nujni.
Yes qez srtanc xorhurd em talis, mi qani or ardzakurd vercnes Blog-eric u dranic nor u tarm achqov nayes amen inchin (ayspes asats zroyic).
Comment by Armenian Citizen — February 4, 2008 @ 6:25 pm
Blansh ջան, շատ հետաքրքիր տվյալներ էին: Իմ կարծիքով` առանձին թեմայի արժանի: Ինձ թվում ա էս ընտրությունները պետք ա մի կողմ դնենք ու սկսենք հանգանակություն հավաքել մեր խեղճ թեկնածուների օգտին
Եվրոպական ու Ֆրանսիական համալսարաններում Արթուր Բաղդասարյանի մասնակցությունն ինչ կարգավիճակով ա? Ով գիտի? Բլանշ դու կիմանաս: Փայատեր ա? ու քանի տոկոսանոց?
Իսկ Արթուրը, իրոք, կարիերիստի դասական օրինակ ա: Կոմունիստների ժամանակ լավ կոմսոմոլի քարտուղար կլիներ:
Comment by Լուսինե — February 4, 2008 @ 6:34 pm
Armenian Citizen, ասածիդ ի պատասխան տատս կասեր, “Մեռնեմ Լևոնի удачник и храбрец ջանին:” Էդ ոնց ստացվեց, որ Լևոնը պարզվեց շատ հաջողակ ա, իսկ Վազգենը` “neudachnik i trus”: Մտածի ինչ էս խոսում: Երևի քեզ դադարն ավելի շատ ա պետք` հիշողությունդ թարմացնելու համար:
Comment by Լուսինե — February 4, 2008 @ 6:46 pm
Lusine jan, shat urax em, vor tatikd humorov kin e. Isk asatsners contextic durs nayeluc karox e nayev stacvel, vor du el Madonna-n es, ba! Nenc vor Vazgen Manukyany tenam te mi 2 hat vostikanakan chnshumic heto voobshe kerevar qaxaqum u inqy edqan txamard a, tox asi, vor en vor inqy “banak” er stxtsum ira halal dzerqerov ed banakayin ankargapahutyunnern el a inqy stextsel. U tox ynduni, vor jamanakin lav el kasharqner a vercrel (andzamb ed harcerov xarnvats mard a asel), u tox ynduni vor ira teamy sax tsaxvoxner en exel, sksats seyran avagyanic, sadoyanic, shavarshic, tigran sargsyanic, etc. Nenc vor inqy ayo yev neudachnik a u nayev vaxkot. vaxkot ira knga nkatmamb nayev, vor chi karum asi knik jan el yes en chem, vor masnakcem naxagahakan yntrutyunnerin.
Comment by Armenian Citizen — February 4, 2008 @ 11:30 pm
Armenian Citizen, HH, Սուտ Հայրենասեր, քաղաքացի, կոռուպացված լիբերալիստ, սիոնիստ, ֆլան ֆստան.
Ես կրկնեմ մեկ անգամ նորից որ ես ՈՉ ԼՏՊ-ին եմ ուզում ՈՉ Ռոբերտ Քոչարյանին և ՈՉ ել Սերժ Սարգսյանին: Սրանք նույն մաֆիայի տարբեր թևերնեն:
Քո միակ փրկությունը Վահան ու Վազգենի մեջ փնտրիր այլապես նախապատրաստիր մի ոջախ նաետ կտուրին քանի որ դա քեզ պետք է գալու 8 երկար և տանջալից տարիներ:
Սովորություն չունեմ արձակուրդ վերցնել երբ իմ հայրենիքը վտանգված է: Որ այդպես լիներ Արցախը վաղուց Ադրբեջանինը կլիներ ԼՏՊ-ի շնորհիվ:
Comment by Arman G. — February 5, 2008 @ 12:21 am
Armenian Citizen, որ մի քիչ ավելի կոնկրետացնես, թե որ Մադոննայի մասին ա խոսքը գնում, ավելի լավ կլինի: Թե չէ հազար ու մի Մադոննա կա
Իսկ քո ասածներից կարելի ա ենթադրել, որ Շերլոք Հոլմս ես, լավ տեղյակ ես Վազգենի ու իր կնոջ խոսակցություններից և “անձամբ էդ հարցերով խառնված” մարդկանց ասածներից: Վազգենն ա քեզ պատմել, թե իր կինը, թե իրանք իրար հետ ինչ են խոսում ու ապացույցներ ունես, որ Վազգենը կաշառք ա վերցրել?
Ես էլ կասեմ, որ Լևոնի թիմի ամենակարկառուն ներկայացուցիչ Արամ Սարգսյանդ ա անսկզբունքային ու ծախվող: Նախ իր եղբոր գլուխը կերած մարդու մոտ վարչապետ աշխատեց վեց ամիս, հիմա էլ` եղբոր պահանջով հրաժարական տվածի հետ թիմակից ա: Դեմիրճյանն էլ ենքան վախկոտ էր, որ 2003-ի իր հաղթանակին չկարողացավ տեր կանգնել, միանգամից զենքերը վայր դրեց ու ժողովրդին դավաճանեց:
Ժողովուրդ, նկատել եք, որ Լևոնի կողմնակիցները, որպես կանոն, անուններով չեն ներկայանում: Հիմա Armenian Citizen-ն ու Kaxakaci-ն նույն քաղաքացին ա, թե տարբեր քաղաքացիներ են?
Comment by Լուսինե — February 5, 2008 @ 12:31 am
Բլանշ ջան, համաձայն եմ քեզ հետ որ ասում ես փոքր կամ մեծ հանցագործությունը միևնուն է հացագործություն է և չմոռանանք որ ձու գողացողը ձի ել կգողանա: Բայց եթե այպես դիտենք ապա աշխարհում երևի մարդ չմնա որ մի ինչ որ փոքրիկ հանցանք կատարած չլինի:
Իմ օրինակով կխոստովանեմ որ այո պոքր ժամանկ մի քանի անգամ մայրիկիս պորտմանից փող վերցրլ եմ առանց նրան հարցնելու պաղպաղակ կամ ինչ որ բան առնելու համար: Սա կարող է գնահատվել որպես գողություն բաց չեմ կարծում որ սրա համար մարու կարող են բանտարկել
Մյուս կողմից, սա հո նույնը չի ինչ որ ռեկետությունը կամ ժողովուրդին կողոպտելը
Լիովին համաձայն եմ: Հայաստանում մինչև հիմա չի եղել մի ազնիվ ու մաքուր նախագահ բայց հույսով եմ որ կլինի:
Comment by Arman G. — February 5, 2008 @ 12:47 am
Լուսինե ջան, սրանք ինչ անուներով ասես գալիս են բայց եթե ուշադրություն դարձնես նրանց անուների մեջ ոչ մի հայկական բան չկա: Սրանք աշխարհի քաղաքացիներն են, ապրում ու պայքարում են միայն պաշտոն ունենալու համար:
Ընենց որ բանի տեղ մի դիր
Comment by Arman G. — February 5, 2008 @ 12:54 am
Այս պահին, լավագույն տարբերակով, կարող ենք ունենալ “հարաբերականորեն” ազնիվ ու մաքուր նախագահ: Ինձ թվում ա, նույնիսկ Հայաստանի ճիշտ զարգացման դեպքում, առնվազն մի երկու սերունդ պետք ա փոխվի, մինչև որ արժեքներն ու ընդհանուր մտածելակերպն էլ հետը փոխվեն:
Դարերի ընթացքում զարգացած ոչ-պետական մտածողությունից ու Սովետի շինծու արժեքների համակարգից էնքան էլ հեշտ չի ձերբազատվել: Մինչև երեխաների կրթության, գաղափարախոսության զարգացման, մտածելակերպի ձևավորման մեջ, համազգային մասշտաբով, արմատական փոփոխություններ չմտցվեն ու չամրապնդվեն, ազնիվ ու մաքուր նախագահի հույս մի ունեցեք:
Եթե նույնիսկ նախագահն ինքն էլ ազնիվ ու մաքուր լինի, միևնույն ա, շրջապատված ա լինելու “ակուլաներով” ու գռփելու պատրաստ ծախու բյուրոկրատների ու չինովնիկների ստվար զանգվածով:
Comment by Լուսինե — February 5, 2008 @ 1:21 am
Լուսինե ջան, իմ տեղեկությունները Արթուր Բաղդասարյանի` Եվրոպական եւ Ֆրանսիական համալսարանում “կարգավիճակի” բավարար չեն, հիմնված են միայն ենթադրությունների վրա եւ անպատասխանատու հայտարարություններ անել չեմ կարող: Խոսք եմ տալիս, որեւէ բան ճշտելու դեպքում անպայման կկպիսվեմ ձեզ հետ: Միայն մի բան հստակ կարող եմ ասել, հոգաբարձուների խորհրդի նախագահն է, ճիշտ այնպես, ինչպես Սերժ Սարգսյանը ԵՊՀ-ինը:
Comment by blansh — February 5, 2008 @ 1:22 am
Ի դեպ, օրվա թեմայի մասին.
Comment by blansh — February 5, 2008 @ 4:01 am
Բայց հետաքրքիր ա, իրոք սպառնացել են, թե Արթուրիկն ուզում ա իր վարկանիշը դրանով բարձրացնել:
Comment by Լուսինե — February 5, 2008 @ 9:39 am
Joxovurd, vor pashton uzenayi, shat shat vaxuts kunenay henc arajin dzerqic. Es harcy pakenq, qani vor meknabanutyunnery avelord en. Mi harc em uzum tal.
Arman G. & Lusine.
Aysorva hayastanum (yev voch te virtual ays blogum) inchqan en real Vahan Hovhannisyani yev Vazgen Manukyani naxagah darnalu shansery? Xndrum em uxxaki patasxaneq, aranc meknabanutyunneri.
Patasxanneri tarberakaner.
- Shans chunen
- Shanser kan bayc shat qich en
- Shansery 50/50
- 70%
- 90%
Yst dzez ays harci patasxanic e kaxvats te menq inch apaga kunenanq. Qani vor yete Vahann u Vazgeny ashxaris srbern el linein u shans chunenayin ancnelu, apa inchqan uzum eq blogerum greq te irenq en mer prkutyuny, mievnuynn e nranq vochinch chen karoxanalau anel. Isk nranc lav kam vat linely ayl xosakcutyan tema e.
Comment by Armenian Citizen — February 5, 2008 @ 11:19 am
Armenian Citizen, իմ կարծիքով նրանց շանսը 90% է: Ասեմ որ իմ կարծիքով մի փուլով ոչ մեկ չի ընտրվելու:
Հիմնավորելով իմ ենթադրությունը կասեմ որ եթե երկրորդ փուլ անցնեն
1) Վահան Հովանիսյան և Սերժ Սարգսյան ապա Վահանը հաղթող է.
2) Վահան Հովանիսյան և ԼՏՊ ապա Վահանը հաղթող է.
3) Վահան Հովանիսյան և Վազգեն Մանուկյան - դժվարանում եմ ասել բայց ամենայն հավանականությամբ Վահանը կարող է հավաքել ավելի շատ ձայն հաշված նրանց նախնտրական արշավիը:
Comment by Arman G. — February 5, 2008 @ 11:43 am
OK, yes haskaca qo arakelutyuny Arman jan, du yerevi adibekyani mot es ashxatum. Vazgen manukyani mot el ashxatum es, vorin tvum a te internety hayastanum enqan zargacats a u blogerum enqan mard ka, vor iranc hamozelov kareli a ed qo grats cucanishnery apahovel. U nayev mi hat tetev aknark 2 hogu shansery chen karox linel 90% (nrancic mekiny arnvanz piti 10% lini matematikoren). Qo het aylevs animast e banavichel. Vazgen Manukyanin el cavakcum em, vor qo vra huys e drel.
P.S. Achqis Vazgenn u Vahann el verjy UN-i (Miavorvats azgeri kazmakerputyun) Secretary General en darnalu.
Comment by Armenian Citizen — February 5, 2008 @ 12:40 pm
Che Luso jan, Kaxakacin u armenian citizen@ nuyn mard@ chen. Anunov nerkayanal virtual tarackum imast chuni. Te che du vor anun es ogtagorcum, henc du es vor kas? Miguce ko anun@ iski Luso el chi ayl Varduhi orinak? Ishxanyan oriordakan azganunov?
Isk inch verabervum e vazgenin, armenian citizen jan, amenakarevorin moracar, davitin vardanian, xm-xm-in ira shrjapatic, vor mi lav grpec ir pashtonum. esayiyin moracar, ira kartyosjnik kip @ngeroj@, vor pox goxcav karavarutyunic u paxav anglia, el vor mekn asem, tigran@ sargsyan …………….. hla vazgeni knga harcazruyc@ kardacek, ———————, ayl voch kaxakakan gorchichi knoj …….. Dra gnahatakanner@,. dra sran nran hancagorc vorakel@ ………… To tikin Varduhi, mardt vorosh oligarxneric “ashxatavardz” a stanum, —–—————-, gone duk dzennert ktrek ……….. Te anunnern el tam? joxovrdakan xosk@ asum a heru mnacek sut margareneric ……… es arman g.-in inch a eli ashxujacel? himi el vahan+vazgen zuygic a orgazmner unenum? ay txa, kez asecin dzer kashi. shakar aselov berant chi kaxrana. serj@ vazgeni vra el, vahani vra el, nenc sirun dosyener uni, vor mi hat mat tap ta vrekner@, xelok kkashven mi koxm, drank serj haxtox en? Serjin esor menak Levon@ kara haxti. u Khaxti. Patrast em lyuboyi het graz gal. Joxovurdn ir @ntrutyun@ arden arel a. mnum a kexcikneric heto mi hat el tap cuyc ta u koch+serji avazakapetakan dzyak@ kplvi.
Comment by Kaxakaci — February 5, 2008 @ 3:03 pm
Սիրելի Kaxakaci, հերթական բռնկումի մեջ մի երկու պիտակավորում ու վիրավորանք պարունակող խոսք ասացիք, ինչը ստիպած եմ եղել հանելու:
Հայցում եմ Ձեր ներողամտությունը:
Հուսով եմ` հասկանում եք, որ սա ոչ թե բլոգում`մարդկանց արտահայտվելու ազատությունը սահմանափակելու փորձ է, այլ տարրական պատշաճի ու կարգ ու կանոնի պահպանմանը ուղղված գործողություն:
Պարզապես չեմ կարող թույլ տալ բլոգում հյուրընկալվող ու մեր հարցերին պատասխանող պատրաստակամ կնոջ հասցեին որեւէ պիտակավորում հնչի: Մի տասակ “ան աղ ու հաց”-ի պատմությունն է դառնում…
Comment by blansh — February 5, 2008 @ 3:09 pm
Գիտեք ինչ է ինձ ամենից շատ զարմացնում?
Բոլոր հայերը անխտիր, առանց բացառությունների, ոչ միայն հմուտ քաղաքական տեսաբաններ ենք, այլ նաեւ պայծառատեսներ են
Ընտրությունների ելքը կանխորոշված լինելը կամ 90 տոկոսանոց կանխատեսումը ու դրա հրապարակային քննարկումը նվազագույնը նշանակում է սեփական անձի անկարեւորություն կամ սեփական քվեի աննշանակություն ներշնչվել է ՀՀ քաղաքացիներին, ինչը հաջողվում է ՀՀ իշխանական վերնախավին անխաության առաջին իսկ օրերից:
Եկեք գոնե մենք մի քիչ օրիգինալ լինենք ու այլ կերպ գործենք` չկապկելով նրանց “տրյուկները”: Համաձայն չեք?
Comment by blansh — February 5, 2008 @ 3:11 pm
Lriv hamadzayn enk blansh jan, cavt el tanem. bayc Levon@ haxtelu a. AYL SHANS ES ERKIR@ CHUNI !!!
Comment by Kaxakaci — February 5, 2008 @ 3:32 pm
Armenian Citizen-ի հարցը.
Aysorva hayastanum (yev voch te virtual ays blogum) inchqan en real Vahan Hovhannisyani yev Vazgen Manukyani naxagah darnalu shansery? Xndrum em uxxaki patasxaneq, aranc meknabanutyunneri.
Patasxanneri tarberakaner.
- Shans chunen
- Shanser kan bayc shat qich en
- Shansery 50/50
- 70%
- 90%
Կներես, բայց շատ պրիմիտիվ հարց էր:
Ճիշտն ասած, Լևոնի կամ Ռոբիկի կազմակերպած տոկոսների նկարչության դասընթացը բաց եմ թողել: Ու մենակ մատից հոտ քաշելով տոկոս նկարելու որակավորումը չեմ ստացել: Ու չեմ հասկանում, թե ձեռքի տակ չունենալով լուրջ սոցիոլոգիական հարցումների կամ ընտրությունների արդյունքները, ոնց կարելի ա տոկոս հաշվել: Մենակ մի բան գիտեմ, որ եթե Հայաստանում, ասենք, կա 2000000 ընտրող, ապա միայն 1% նշանակում է 20000 մարդու վստահության քվե: Իսկ ես դա խաղալիք չեմ կարող դարձնել ինձ ու քեզ համար ու տվածդ տարբերակներից ընտրել մեկը, որ դու էլ, ի պատասխան, ասես. չէ էդ մեկը չի` մյուսն ա ճիշտ պատասխանը:
Comment by Լուսինե — February 6, 2008 @ 12:59 am
Kaxakaci, էս էլի չդիմացար? Դեբոշներդ վերսկսեցիր? Nick-դ փոխելու վախտն եկել ա նորից
Բայց էս անգամ մի քիչ ավելի օրիգինալ անուն մտածի, թե չէ անդեմ-անսեռ անուններ եք ընտրում, կարելի ա կարծել, որ քո անունն էլ, օրինակ, Լյուդմիլա ա` Յեվրեյշտայն օրիորդական ազգանվամբ, օրինակ: (Ասածս թող որպես ազգային խտրականություն չդիտվի, պարզապես Լյուդայի օրիորդական ազգանունը չգիտեմ:)
((Kaxakaci — Che Luso jan, Kaxakacin u armenian citizen@ nuyn mard@ chen. Anunov nerkayanal virtual tarackum imast chuni. Te che du vor anun es ogtagorcum, henc du es vor kas? Miguce ko anun@ iski Luso el chi ayl Varduhi orinak? Ishxanyan oriordakan azganunov? ))
Էս Վահագն Ղուկասյանն ինչ ձեռքը կոտրել ա, միանգամից բլոգի մի քանի ակտիվ ագիտատորներ իզ ու թոզով վերացել են բլոգից: Շատ հետաքրքիր զուգադիպություն էր:
Comment by Լուսինե — February 6, 2008 @ 1:28 am
Քո հարցը ոչ ճիշտ ձեվակերպված հարց է: Պարզ չէ թէ քո ներկայացրած տոկոսները վերաբերվում են Վահան հակակշիռ Վազգենին թե Վահան և Վազգեն երկյակը հակակշիռ մնացածին: Ելնելով քո ոչ պարզ հարցից ես պատասխանել եմ օրինակներով (1, 2, 3):
Ես ասացի որ կարծում եմ որ մեկ փուլով ոչ ոք չի ընտրվելու և իմ ասած 90% վերաբերվում է երկրորդ կամ ավելի փուլերում ընտրված թեկնազուի հեղինակությունը:
Եվ կասեմ որ եթե դու հարց ես տալիս մայն իմ արաքելության հասկանալու համար ապա դու պետք է որ մի պրոբլեմ ունենաս: Խորհուրդ կտամ ստուգվես մի հոգեբանի մոտ, ինչքան շուտ այնքան լավ
Comment by Arman G. — February 6, 2008 @ 6:01 am
Luso, Varduhi, Lusya, inch vor es, yes kayanalu xndir chunem blognerum. Estex @ndamen@ mi 10-20 hogi mard a aycelum, sax nvnvan, amen inchic djgoh, kyankner@ chstacvac, kyankit manto, u sirun sirun anunner ek dnum, inknaartahaytvum ek (chnayac eli nuyn nvnvac, lachka, boxokakan tonerov), u dzez lav ek zgum. mek@ xarabaxn a gravel menak (vay ha kneres, mi erku hat el dashnak axper a exel het@), myus@ iran intiligent-i tex a dnum, iran lav zgum, mnacac bomjern el kardum uraxanum en. Eskan@ anuni masov.
Isk Vahagni dzer@ et yerb a kotrvel? Erkusn el? en myus dzerov chi kara gri? inch es xelok xelok mtker haytnum? ches mtacum karox a mer uxexner@ edkan abarot chi anum, karj miacum ta, varvi hankarc ?
Isk ete irok kotrvel a, lav a arel. Dzer nman portabuycneri vra kich nerver u jamanak kcaxsi.
Comment by Kaxakaci — February 6, 2008 @ 6:40 am
Ես գոնեմ մասնակցել եմ ու իմ ներդրումն եմ ունեցել Արցախյան ազատագրմանը ԴՈՒ ԻՆՉ ԵՍ ԱՐԵԼ ՔՈ ՀԱՅՐԵՆԻՔԻ ՈՒ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴԻ ՀԱՄԱՐ՞:
Հաշվի առնելով վեևի գրածս պարզ երևում է թէ ով է պրոտաբույծը: Ժողովուրդի արունը ծծելով ապրում եք ԿԱՐԵՐԻՍՏՆԵՐ:
Ես կուզենայ ներկայացնել ՀՀՇ-ի պատմությունը որը մինչև հիմա չի շոշափվել ոչ նախքին ՀՀՇ-ակաների կողմից և ոչ ել մեր ազնիվ և շատ հնարամիտ թղթակիցների կողմից:
Մի քանի անգամներ այստեղ գրել եմ որ ԼՏՊ-ը ներկայացվել է ժողովուրդին ԿԳԲ-ի կողմից և հիմա ներկայացնեմ որ ԼՏՊ-ը չի ընտրվել ՀՀՇ-ի նախագահ ՀՀՇ-ի առաջին համագումարում բայց այն կեղծվել է ինչպես կեղծվել են շատ նրա օրոք ընտրություներ: Այս տեղեկությունը ես ունեմ որովհետև ունեցել եմ շարժման ակտիվիստ ընտանիքումս և նա եր որ հաշվել ու պատասխանատուն եր ՀՀՇ-ի նախագահի ընտրությանը ՀՀՇ-ի առաջին համագումարում: Նրա ասելով ԼՏՊ-ը չի ընտրվել այն ժամանակ բայց ընտրվել է Արտուր Մկրչյանը (այո Արցախի առաջին գերագույն խորհուրդի նախագան որ սպանվեց): Նրա ասելով նա և բոլոր ակտիվիստները զարմացան մյուս օրը լսելով որ ԼՏՊ-ն է անցել քանի որ նրանք հաշվել եէի ձայները երեկոյան և որ Արտուրը ընտրվել էր ՀՀՇ-ի նախագահ: Նրա ասելով արդեն այդ ժամանկ ՀՀՇ-ն լցված եր Կարերիստներով և նրաց վրա հենվելով ԼՏՊ-ը կարողացավ հեչ անել ընտրությունը և ընտրվել ՀՀՇ-ի նախագահ:
Չնայած որ շատ հարգում եմ Վազգեն Մանուկյանին, կուզենայ նրան հարցնել թե ինչու նա սրա մասին երբեկ չի խոսացել՞:
Comment by Arman G. — February 6, 2008 @ 7:20 am
arman g., hogebujaran dimi. karox a ognen. HHSH-i hamargumar@ pak kvearkutyamb cher naxagah @ntrum.
krvel es, lav es arel, zahla mi tar. Kezanic hazar glux lav txerkn el zohvel en. ster pchelov kich frfra, Vahant chi ancnelu.
Comment by Kaxakaci — February 6, 2008 @ 9:20 am
Դու իրոք որ անտեղյակ ես ՀՀՇ-ից: Քվիարկությունը եղել է փակ (այսինքն մարդիք ընտրել են թեկնածուին թղթի վրա և գցել արկղը): Սա արդեն ցույց տվեց որ դու դատարկախոսություն ես անում այստեղ և միայն հակադրվում ես ամեն ինչի որ ԼՏՊ-ի դեմ է: Իրոք հոգեբանի կարիք ունես: Ինչ որ մեկը կարող է մի լավ հոգեբանի առաջարկի Քաղաքացուն՞. նախորոք շնորհակալություն:
Ինձ պորտաբույծ կարերիստների զահլեն չի հետաքրքրում:
Կապրենք կտեսնենք
Comment by Arman G. — February 6, 2008 @ 10:22 am
Kaxakaci, Karen, Լյուդմիլա, ինչ որ ես, շատ լավ երևում ա, որ կայանալու խնդիր չունես, քանի որ լավ էլ կայացած զրպարտիչ ու դեմագոգ ես:
Միայն մի բանում ես ճիշտ, որ, երևի իրոք իմաստ չունի իմ բլոգում մասնակցելը, քանի որ բանավեճ, որպես այդպիսին, ոչ մի կերպ չի ստացվում այստեղ:
Ես հաջողություն եմ մաղթում բոլորիդ գալիք ընտրություններում, վերջին հաշվով, ով էլ անցնի, ինչ ձևերով էլ անցնի, մենք` որպես ազգ ու մեզնից յուրաքանչյուրը` որպես անհատ դրան ենք արժանի:
Հեքիաթի վերջ:
Երկնքից երեք մեծ սառցակտոր ընկավ. մեկը` Սերժիկի գլխին, մյուսը` Լևոնի, երրոդրն էլ` կողքից նայողի ու կայֆեր բռնողի:
Աստված ձեզ հետ:
Comment by Լուսինե — February 6, 2008 @ 8:38 pm
LUSINEIN
Եվրոպական ու Ֆրանսիական համալսարաններում Արթուր Բաղդասարյանի մասնակցությունն ինչ կարգավիճակով ա? Ով գիտի?
Es uzum em mi poqr texkutyun tamLusinein, Eropakan Ev Fransiakan Hamalsaranner@ stexcvel en HH-I ev Evropakan mi sharq petutyunneri michev exac hamadzaynagreri vra: Nranq erkusn el HIMNADRAM en, aysinqn vorev emek@ baznemas chuni: HH karavarutyun@ ayd hastatutyunnerum nerkayacvac e ir nerdrac shenq shinutyunnerov ev da Petutyan sepakanutyunn e handisanum: Artur Baghdasaryani masnakcutyun@ da ayd erku hastatutyunneri stexcman gaxaparn exel ev dranc iragorcel@, aysinqn gorc@nkerner gtnel@ ev usumnakan cragrer irakanacnel@. Inch verabervum e ayntexic stacvox ir ekamutnerin da absurd e, qani vor na ayd hastatutyunnei hogabarcuneri xorhrdi naxagahn e , vorn e hasarakakn himunqnerov gorcox ayspes asac hastiq e ev chnayac vor na linelov patgamavor iravunq el chuni dzernarkatirutyamb zbaxvel, hakarak depqum ishxanutyunneri koxic ayd hamalsarani vra ev stugman zamanak menq klseinq a ayd ameni masin…..
Hosov em vor sparich patasxan tveci
Isk inch verabervum e Dashnak Armen G-in karajarkem hetaqrqrvi dashnakneri gorcuneutyun@ Spyurqum, Kcankanayi lsel nranic ardyuq inq@ giti vor Dashnakner@ chen @ndunum Hay Araqelakan Ekexecu` Edjmiatcni, goruneutyun@, ardjoq giti vor irenq unen irenc ekexecin ev irenc katoxikors@ vorn el xekavarvum e HYD bjuroi koxmic Spyurq@ bazaneluv erku masi………………
Comment by Aram — February 6, 2008 @ 10:11 pm
Luso, du el arman g.-i xelkin? aseci Karen chem. Zndzorneri harcum el mi kich jlat es, ba mi hat el tox vazgenit glxin @nkni
mi hat el vahanin (vor arman g.-n manto chmna)
))))))))
Isk ete hay joxovurd@ inchi a arjani ……….. arjani a nran inch uni. Hamenayn deps nstel u 15 tari arajva voxb@ anelun hastat arjani chi.
Kez el bari baxt Luso jan. Ko u arman g.-i harsanikin kanchi, kvor kangnem dzez
Comment by Kaxakaci — February 7, 2008 @ 2:52 am
Kaxakaci, Հարսանիքիս քավոր լինելու համար մի քանի տարի ուշացել ես: Իսկ երեխեքիս կնունքի քավորը լինելու ա հերոս-ազատամարտիկ
ոչ թե կեղտոտ մտքերով մի շարքային քաղաքացի
Այնպես որ շատ մի ոգևորվի, ոչ տանը մնացած եմ, ոչ էլ` չբեր: Դու քո մասին մտածի, որ Լևոնի նախընտրական արշավից հետո ոչ մեկին պետք չես լինելու:
Comment by Լուսինե — February 7, 2008 @ 5:52 am
Aram, ես էլ իմ ճշտումներն արեցի, ու իրոք որ որպես Հիմնադրամ են գրանցված: Չգիտես ինչու կարծում էի, որ պետք ա որևէ շահութային ձեռնարկության տեսակի կարգավիճակով գրանցված լինեն: Իսկ Հիմնադրամն, իրոք ոչ-շահութային կազմակերպություն ա, ու փայերի մասին խոսք գնալ չի կարող:
Երկու միավոր Արթուրի օգտին:
Comment by Լուսինե — February 7, 2008 @ 6:01 am
Luso jan, et shat lav a vor chber ches, hay azg@ gexecik zavaknerov kharstacnes, bayc im mtkeri vor masn er kextot, ay da chhaskaca???????????????? Vor ko het chem hamadzaynvum vor Vazgen@t krel a? De asa arman g.-n ko achkum petk bez 5-i minut Kristos lini uremn……
Comment by Kaxakaci — February 7, 2008 @ 7:09 am
Arturi kerpar@ mut kerpar e. Hamenayn deps shat baner parz chi, te vonc na haytnvec Sezhi steghtsats OEKi ghekin, orengi gerakayutyun@ irenc droshak@ sargelov 2003-in koaliciayi het @ntrakeghtsiqnerov mtan AZH, heto dardzav AZH naxagah, gnac Yevropa, NATO kaqnchec, maydanum Yushenkoyi koghq@ kangnec, poxanak gar mer @ndimutyan koghq@ kangner u @ntrakeghtsiqneri dem payqarer, heto tesav vor kenacner@ qaghcranum en u ira harc@ lurj a, Serzh@ naxagah a uzum darna, Rob@ chi uzum herana, oghormatsik Andranikn el ishxanutyunic hrazharvelu mtadrutyun chuni, vorpeszi durs chtrni @ndhanrapes, @ndimutyan mortin qashec vran. Vot@ mi poqr erkar kax gcer, Andraniki mahic heto erevi 4hrazharver naxagahi pashtonic. hima et hrazharakan@ dardzrel e ir baroyakan kerpari amenamets gnahatakan@. te che inq@ chgiter um het a koalicia kazmel, heto el anaknkali ekav, vor izoru chi payqarel eghats orinaxaxtumneri dem. hima el mtel a levoni deri mej, nuyn vochov qnnadatum a ishxanutyunnerin, chnayats eli halal a, ahagin lurj meghadranqner a nerkayacnum, ba che Vahani pes, vor asum a, hima lav baner kan, bayc vatn el ka u inq@ galis a et vat@ poxelu, isk et vati meghavorner@ nerkanern en, iranq en dra himq@ drel u durs a galis, vor es verji 10 tarineri @ntacqum el zargacnum ein et amen@ dashnakneri het koalicia kazmelov. Sranc vor lses, aynpisi tpavorutyun e, vor Levon@ qandec XSHM-i pes hianali draxtayin erkir@, vortegh Hayastani tntesutyun@ bolori naxandzi ararkan er, korupcia chkar, ev @ndhanrapes mardkutyan goyutyan mej etpisi arat chi eghel, dra heghinakner@ Levonn e HHSHi het miasin. Es haskanum em Vahanin, shun@ shan tat chi ktsi, el ur mnac xnamu, ba gone engan parkeshtutyun unenair kusakcutyant u Armeni nkatmamb, vor teknatsutyunt chdneir. nuynisk chspasec geraguyn xorhurd@ hastati ir teknatsutyun@, mi or shut vazec u arajadrvec. Yaman derasann en. Veradarnanq Arturin. kartsum em vor, ete Artur@ iran suti @ndimadiri tegh chi drel u iran gcel Levoni aygin, vorpeszi ayteghi berq@ goghana, apa henc iran e petq Serzhi shoghqic azatvel u iroq ankax qaghaqakan gortsich darnal. Isk sparnalu hamar el kasem, vor etqan@ asec, uremn anunnern el piti tar. chnayats kareli e naev ditel vorpes PR qayl, hajord hanrahavagin aveli mets ambox havagelu hamar.
Comment by Arman — February 7, 2008 @ 8:22 am
uzum ei asel naxkinner@
Comment by Arman — February 7, 2008 @ 8:26 am
Վերջին գիտական հայտնագործության մասին:
Վերջին հետազոտություները Harvard ինստիտուտի լաբարատորյաում ցույց են տվել որ շատ սուտ խոսացող մարդիկ հատկություն են ձեռք բերում ձգելու անսովոր առարկաներ (երկաթ, քար, սառույցի կտորներ և այլն) դեպի իրենց կողմը: Ուսումնասիրությունը կատարող պրոֆեսորների կարծիքով այս ֆենոմենը պետք է ուսումնասիրվի մանրամասնորեն և ամրագրվի օրենքով իհավելում Նյուտոնի երեք օրենքներին: Նրանց պնդմամբ, ձքողականությունը աճում է շատ արագ տոկոսային հարաբերությամբ և եթէ այդ վարակված մարդիկ չվերջացնեն սուտ խոսալը և մեղքերի թողություն չանեն ապա շատ հնարավոր է որ նրանք սկսեն ձգել ահռելի մաշտաբների հասնող առարկաներ ( մեքենաներ, շենքեր, մոլորակներ և այլն) :
Comment by Arman G. — February 7, 2008 @ 11:03 am
Arman g. rext kich loji, ay tyutimacutyun. amsi 19-in sug es mtnelu. shefert gnalu en bant, et tvum yev mxchyani muk@, u mnalu es angorc.
Comment by Kaxakaci — February 7, 2008 @ 11:31 am
Kaxakaci :D
Comment by Arman G. — February 7, 2008 @ 12:54 pm
Հարգելի՜ հայրենակից, Վահան Հովհաննեսյանը հրավիրում է մասնակցելու հանրահավաքի, որը կկայանա փետրվարի 8-ին՝ ժամը 16.00-ին, Ազատության հրապարակում:
Comment by Arman G. — February 8, 2008 @ 6:16 am
arman g., ay sarsax, es blog ekoxner@ sax giten vor serji xnamin vax@ miting a anum. hangstaci. te che uraxutyunic karox a sirtd chdimana.
Comment by Kaxakaci — February 8, 2008 @ 8:53 am
Կարերիստ քաղակացի կարեն, հիշում եմ որ դու ասում էիր որ դու բնակվում ես հայաստանում: Միտինգը այսօր է Հայաստանի ժամանակով ոչ թէ վաղը: Սա ցույց է տալիս որ դու ապրում ես ԱՄՆ-ում քանի որ հիմա այստեղ ԱՄՆ-ում ամսի 7-ն է ոչ թէ 8-ը: Խաբեբայի դիմակը պատրվեց
Երևում է որ թալանել ես ժողովուրդի փողերը ու փախել ԱՄՆ ու հիմա ել ուզում ես գնալ հետ ավելի շատ թալանելու քանի որ ԱՄՆ-ում պրոտաբույծները տեղ չունեն, պարզ է
Հիմա սպասենք որ քաղաքացին դառնա սրբուհի կամ փառաձեմ
Comment by Arman G. — February 8, 2008 @ 9:49 am
քաղաքացի, կարեն կամ ապագա սրբուհի, մի քանի տեղ գրել եմ (որովհետև գիտեմ որ ԼՏՊ-ը տեսողության հետ պրոբլեմներ ունի) որ ԼՏՊ-ը լավ տեսնի որ Վահանը նահանջող չի:
Comment by Arman G. — February 8, 2008 @ 10:01 am
ay gyada, katvi par@ micnev maragn a. vahan ur petk a nahanji kam chnahanji? xnamin mi hat pxk kani, xelk@ khavaki glux@. Lsi du irok ankexc havatum es vor vahan@ karox a inch vor kve havaki u serjin kri? du kam mi hat yurahatuk mi kich yant tarac demk es, kam el kgb-i gorcakal. ko klichknen el ho Narimanov-2 chi?
Comment by Kaxakaci — February 9, 2008 @ 5:33 am
ԱՌԱՋ ՀԱՅԱՍՏԱՆ
Comment by aper — February 20, 2008 @ 1:28 am