Սկսվեց :)

January 21, 2008

Քարոզարշավը մեկնարկում է Արտաշես Գեղամյանի` ժողովրդին մայրուղի բերելու փորձերով եւ "Արարման ծրագրի" շնորհանդեսով, Վազգեն Մանուկյանի երիտասարդության հետ հանդիպմամբ եւ երկրին տեր կանգնելու կարգախոսով, Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի "իր գլուխը մատաղ դնելու եւ երկիրը փրկելու" հայտարարությամբ մարզեր այցելության ժամանակ, Վահան Հովհաննիսյանի ու "իր ընկերների" տոնական երգ ու պարով, ՕԵԿ դատողություններով այն մասին, որ իշխանություններ էլ չեն միավորվել, ուրեմն երկրորդ փուլ անպայման կլինի եւ ընդդիմությունն էլ կարող է միավորվել…

Եթե որոշենք ներկայացնել, թե էլ ինչով նշանավորվեց քարոզարշավի մեկնարկը, հավանաբար էլի մանր ու խոշոր իրադարձություններ կթվենք եւ այնտեղ անկասկած կլինի քաղաքում նախընտրական պաստառների հոսքը կամ ԿԸՀ վերջին որոշումները կամ օրինակ` լուրերը ԵՊՀ-ում "համատարած բռնի հանրապետականացման" փորձերի մասին:

Այս լուրերի համատեքստում նշենք նաեւ այն ռեսուրսները, որտեղ կարող ենք ընտրություններին հետեւել օն-լայն  "Ա1+"-ի հատուկ ընտրություններ հավելվածում, Echannel-ում, "Մեդիամաքս"-ի ընտրությունների հավելվածում, բազմաթիվ բլոգերում ու ֆորումներում, ինչպես նաեւ ինտերնետային հասարակական համայնքների կոնկրետ թեկնածուին պաշտպանող կամ մերժող խմբերում:

Ու եթե "էքզիթ փոլեր" այս ընտրություններին չեն լինելու, ապա օն-լայն հարցումները գոնե ինտերնետ օգտագործողների շրջանում ինչ-որ ճշմարտանման ցուցիչ են ապահովում կամ գոնե բացահայտում են, թե որ թեկնածուների համախոհներն են ավելի շատ ինտերնետում լինում եւ սա էլ ինքնին հետաքրքիր արդյունք է: Քվեարկելու համար այցելեք armvote:

Քարոզարշավի մեկնարկին ու ընտրություններին օն-լայն հետեւելու համար կարեւոր ռեսուրսներն են նաեւ թեկնածուների կայքերը: Այցելեք Վազգեն Մանուկյանի, Վահան Հովհաննիսյանի, Լեւոն Տեր_Պետրոսյանի, Արթուր Բաղդասարյանի, Սերժ Սարգսյանի կայքերը: Չմոռանաք կիսվել տպավորություններով: Լավագույն մաղթանքներս:

47 Comments »

The URI to TrackBack this entry is: http://a1plus.blogsome.com/2008/01/21/p136/trackback/

  1. arajin 2 orer@ arden cuyc tvecin vor @ntrapaykar@ pastoren verjacac a. Levoni dem xax chka. Serj@ ira dandalosh axper@ tox sksen tak shorer kapel. Shushiyi bantum lav surt a, asum en.

    Comment by Kaxakaci — January 23, 2008 @ 12:28 am

  2. Isk ed harcumnerin hareli e vstahel???
    Hnaravor chi, vor teknacunery pox tan u iranc reting-y barcrana?

    Comment by Seroj — January 23, 2008 @ 9:39 pm

  3. xosk@ harcumneri masin chi. xosk@ Levonin cuyc tvac shat jerm @ndunelutyunn a marzerum, yev erevani amenamardashat hanrahavak@ u ert@ verji 10 tarva mej, chnayac -15 crtin. et joxovrdin es angam chen karoxanalu, jardel, kasharel, kam vaxacnel.

    Comment by Kaxakaci — January 24, 2008 @ 2:27 am


  4. Comment by Kaxakaci
    xosk@ harcumneri masin chi. xosk@ Levonin cuyc tvac shat jerm @ndunelutyunn a marzerum, yev erevani amenamardashat hanrahavak@ u ert@ verji 10 tarva mej, chnayac -15 crtin. et joxovrdin es angam chen karoxanalu, jardel, kasharel, kam vaxacnel.

    Զարմանալին այն է որ խոսում ես մի մարդու մասին որը հայտնի է աշխարհին որպես դիկտատոր կարծես նա մի հրեշտակ է: Ով եր փակում կուսակցուցուներ, թերթէրի խմբագրություներ, թալանում ժողովուրդին, վերացնում իր քաղաքական հակառակորդներին. մի մարդ որը մոռացել եր որ Հայաստանում գոյություն ունի մարզեր և գյուղեր, մի նախագահ որ ատելություն եր սերմանում հայաստանին հայերի և սփյուրքահայերի միջև նրաց նարինջ ուտողներ անվանելով:
    Ինձ ասա թե սրանցից որ մեկը ԼՏՊ-ին չի ներկայացնում՞:

    Ընենց ես խոսում ԼՏՊ-ի մասին ոնց որ լուսնից իջած լինես: Որ նրան չեն կանչում պատասխանատվության իր կատարած հացանքների համար որ նա եղել է ՀՀ առաջին նախագահը չի նշանակում չարաշահել այն:

    Արի քեզ ասեմ թե ինչ է լինելու եթե ԼՏՊ-ը ընտրվի:
    1) Դիկտատուրան ետ է գալու:
    2) Հին ավազակները նորից մեջտեղ են գալու:
    3) Ժողովուրդը ամեն մի առիթի ժամանակ թալանվելու է (դառնալու են այն մութ ու ցուրտ ժամանկվա ստրուկը):
    4) Սփուրքը վերջնականապես երեսը թեքելու է Հայաստանից (զբոսաշրջիկությունը կանգնելու է, այսինքն այսօրվա միակ եկամուտը):
    5) Ընտրություները կեղծվելու էն շարունակական:
    6) Հայաստանը թույլացվելու է թե տնտեսական թե ռազմական առումով և պորցելու են համուզել ժողովուրդին ու ՀՀ չի կարող դիմակայել Ադրբեջանին և վերջապես Արցախը հանձնվելու է:
    7) ՀՀ նորից դիտվելու է որպես 4-րդ կարգի պետություն աշխարհի առաջադեմ պետություների կողմից:
    8) Ռուսաստանի հետ կապերը խզվելու են որի արդյունքում ՀՀ հայտնվելու է մի անասելի իրավիճակի մեջ թե ռազմական թե տնտեսական:

    Կարող եմ շարունակել այս ցանկը եթե հարկ լինի: Այս բոլոր կետերը ներկա են եղել ԼՏՊ-ի իշխանության օրերին:

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 6:46 am

  5. Bolor mexadrankner@ merkaparanoc en. yete mexker er gorcel, tox datein. yete ibr te vorpes arajin naxagah chen datel, tox hima et mexker@ pastarvac hanen i cuyc boloris u daten. yete mexavor@ arajin@ yes dzerk kbardzracnem vor daten. chen kara. makur a. baci “mutucurt” u “karabax@ caxeluc” lozungneric urish voch mi kext vran chunen. Asel em, eli kasem, HHSH-i talanchiner@ vor eskan xosum en, shat plavni tran daran erkrapah, heto hanrapetakan, kesn el dashnak, u minchev esor el talanum en iranc hamar. gaxaparakan tim@ haraberakanoren makur mnac. Inch verabervum a te inch klini ete levon@ @ntrvi. apa:
    1) Inch diktaturayi masin e xosk@ yerb parlament@ hanrapetakani u bargavaji dzerkum e?
    2) Yete galis e nerkayis avazaknerin patasxanatvutyan yentarkelu cragrov, tesakanoren chem tesnum te hnerin inchpes e praxod talu
    3) Mut u curt jamanak joxovurd@ struk cher. Joxovurd@ heros er, hzor vogi uner, u et herosutyamb o vogov el el paterzam haxtec.
    4) Spyurk@ eres a tekelu? Yete spyurk@ naxagahi andzic elnelov petk a eres teki kam chteki Hayrenikic, apa jhandam@ teki. zbosashrjutyun@ kkangni? aveli lav, erevani pornikner@ hacic kzrkven, gone normal ashxatanki kancnen.
    5) @ntrutyunner@ chkexcelu mexanizmn el e arajarkel.
    6) Hayastan@ tntesutyun uni? vor mi hat el tulana? lav el (4) ketum nshel es vor spyurkahayeri zbosashrjutyun@ yev hetevabar erevani anbaroyakanacum@ (hos putankek lav ajan en) himnakan ekamutn en. da a tntesutyun@ vor petk a tulana? Hayastan@ tntesutyun chuni. pak bnatntesakan mexanizm a, xopanchiner@ pox@ uxarkum en tun, mi 10 hogi monopol dzevov aprankner en nermucum, caxum et pox@ stacacnerin, u ksivum kocharyani het, banki naxagahn el dollar@ xaxacnum a, u edpes harstanum en. Da a hayastani tntesutyun@. Isk inch verabervum a razmakanin, nayi adrbejani razmakan bujen miayn u nayi hayastan@ amboxj bujen. hetevutyunner@ kez em toxnum. Isk Arcax voch mi naxagah chi karox handznel. Amenahavanakan handznox@ serjn a.
    7) Xi Hayastan@ hima bardzrakag petutyun a ditvum? ho chasecir.
    8) Himk chem tensum mtavaxutyand mej? Inchi petk a vatanan haraberutyunner@? vor lujkovn u kabzon@ iranc talanac@ el chen kara hayastanum lvanan?
    KAras cank@ sharunakes, bayc ete srank ko karcikov amenahamozich pastarknern ein, apa anhamozichner@ patkeracnum em inch en linelu.

    Comment by Kaxakaci — January 24, 2008 @ 2:50 pm


  6. Comment by Kaxakaci
    1) Inch diktaturayi masin e xosk@ yerb parlament@ hanrapetakani u bargavaji dzerkum e?

    Խոսում եմ ԼՏՊ-ն դիկտատորի մասին: Քո նույն խոսքիտ վրա հիմնվելով որ ՀՀՇ-ականենրը դարձան Հանրապետականեր և հիմա ել ՀՀ Գերագույն խորհրդի պատգամավորներ են ապա դժվարություն չեմ տեսնում ԼՏՊ-ի համար:


    Comment by Kaxakaci
    2) Yete galis e nerkayis avazaknerin patasxanatvutyan yentarkelu cragrov, tesakanoren chem tesnum te hnerin inchpes e praxod talu

    Հա, հա, դու իրօք դրան հավատում ես՞: Ոնց կարող է մի մարդ այդքան մաքուր լինել ու ժողովուրդի մաման լացացնել իր ղեկավարության ժամանակ՞: Դու հաստատ 20 տարեկան հազիվ լինես որ չես հիշում նրա ոճրագործություները, կներես բայց կաթի հոտ է գալիս քո խոսքերից:


    Comment by Kaxakaci
    3) Mut u curt jamanak joxovurd@ struk cher. Joxovurd@ heros er, hzor vogi uner, u et herosutyamb o vogov el el paterzam haxtec.

    ժողովուրդը ստրուկից ել վերան եր: Որ հիշում եմ ամեն երեկո մետրի շուրջ մարդիկ ձմեռվա կեսին մոմի լույսի տակ հաց էին ծախում: Ու դու սա ստրկություն չես համարում՞:
    Ասում ես ժողովուրդը հերոս եր, այո հերոս եր բաց ինչի նրանք այս հացում հերոս պետք է լինէին՞: Պատասխանեմ , որ ԼՏՊ-ը և իր ավազակախումբը կարողանար հարստություն կուտակել: Մի ձեռքով երկու ձմերուկ էին բռնում, մեկը հարստանում էին մյուսը սիոնիստների ծրագիրն էին կատարում, որն էի հայաստանը վերացնեն ինչպես սիոնիստ աթա թուրքն (երիտասարդ թուրքերն) էր անում:


    Comment by Kaxakaci
    4) Spyurk@ eres a tekelu? Yete spyurk@ naxagahi andzic elnelov petk a eres teki kam chteki Hayrenikic, apa jhandam@ teki. zbosashrjutyun@ kkangni? aveli lav, erevani pornikner@ hacic kzrkven, gone normal ashxatanki kancnen.

    Այստեղ հարցը նախագահի անձի մասին չէ խոսքը այլ նրա քաղաքականության մասին:

    Մինչև 1995թ երբ ես ապրում էին ՀՀ սփուրքահայերի հոսք չկար բայց այդ պորռնիկները կայն և նրաք պարսիկների հետ էին: Ուրեմն դու նախնտրում ես պարսիկներին քանս թե հայերին՞: Իմ սիրտե նույնպես ցավում եր տեսնելով հայուհիներին պարսիկների հետ անի հյուրանոցոմ բայց համուզված եմ որ Հայերի հետ ոչ մի բռոբլեմ չունեմ: Սա ոչ մեկի մեղքը չի բացը պոռնիկ նախագահ:


    Comment by Kaxakaci
    5) @ntrutyunner@ chkexcelu mexanizmn el e arajarkel.

    Նորից, կաթի հոտ է գալիս: Ինչ մեխանիզմի մասին ես խոսում որ նա արդեն բազիցս կեղծել է ընտրությոներ իր ղեկավարման ժամանակ: Միայն 1990 թե 1991թ եթե չեմ սխալվում նա չի կեղծել նախագահի ընտրություներ որի ժամանկ ես վստահված անձն էի Սոս Սարգսյանի և կարող եմ վստահորեն ասել բայց դրանից հետո բոլորը կեղծ էն եղել:


    Comment by Kaxakaci
    6) Hayastan@ tntesutyun uni? vor mi hat el tulana?

    Քիչ թե շատ ունի որը ինչպես ասել եմ մեծամասամբ հիմնված է զբոսաշջիկության վրա: Դրա վառ ապացույցն է տարբեր հյուրանոցների շինություները ու այլ զբոսաշրջիկության հետ կապված օբյեկտների շինարարություն է:
    Հավատա ինձ, իմ համար ավելի լավ կլինի գնալ Հավայան կղզիներ հանգստանլու որը նույն ծխսն է նսելու ինձ վրա քաս թե այցելել ՀՀ բայց ամեն մի հայաստան այցելող սփուրքահայ ուզում է իր ներդրումը ունենալ Հայաստանում: Մի եղիր ուտող ուրացող:


    Comment by Kaxakaci
    7) Xi Hayastan@ hima bardzrakag petutyun a ditvum? ho chasecir.

    Հիմա կարելի է ասել որ համարվում է երրորդ կարգի պետություն և որ հույսեր ներշնչում է :)


    Comment by Kaxakaci
    8) Himk chem tensum mtavaxutyand mej? Inchi petk a vatanan haraberutyunner@? vor lujkovn u kabzon@ iranc talanac@ el chen kara hayastanum lvanan?

    Հիշում ես Շահումյանի անկումը՞ կամ որ Ռուսաստանը կանգնեցրել եր գազամատակարարումը՞: Չե որտեղից հիշես դու փոքր ես եղել: Արի միայն ասեմ որ չմոռանաս որ ունես մի արյունախում հարևան թուրքիան որը պատրաստ է կրծել հայեի կոկորդը մի փոքրիկ հնարավորության դեպքում: Չէ՜, հանկարծ չասես որ նրանք այդ չեն անի քանի որ ԼՏՊ-ն կամ աշոտ բլեյանն է այդպես կարծում!!!

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 5:07 pm

  7. Ժողովուրդ, Armvote-ում ես ինքս արդեն մի 5 անգամ քվեարկել եմ` նույն համակարգչից: Եթե քվեարկելուց անմիջապես հետո ես նորից բացում, չի թողնում նորից քվեարկել, բայց եթե որոշ ընդմիջումով նորից մտնում ես, ասենք հաջորդ օրը, խելոք-խելոք լռում ա:

    Չգիտեմ, միտումնավոր ա, թէ ոչ, բայց ծրագրում սխալ կա:

    Comment by Լուսինե — January 24, 2008 @ 6:19 pm


  8. Comment by Լուսինե
    Ժողովուրդ, Armvote-ում ես ինքս արդեն մի 5 անգամ քվեարկել եմ` նույն համակարգչից: Եթե քվեարկելուց անմիջապես հետո ես նորից բացում, չի թողնում նորից քվեարկել, բայց եթե որոշ ընդմիջումով նորից մտնում ես, ասենք հաջորդ օրը, խելոք-խելոք լռում ա:

    Չգիտեմ, միտումնավոր ա, թէ ոչ, բայց ծրագրում սխալ կա:

    Այ Լուսո ջան ես դու ել տակից քո գործն ես անում :) Բա սիստեմը մի թույլ եղ պետք է ունենա թե չէ՞:

    Ախ քունս չի տանում այս արդեն քանի ժամ է լսում եմ Chillout երաժշտություն DI ինտեռնետային ռադիով: Դարձել եմ չխչիկ :D

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 6:57 pm


  9. Comment by Լուսինե
    Չգիտեմ, միտումնավոր ա, թէ ոչ, բայց ծրագրում սխալ կա:

    Չեմ կարծում որ միտումնավոր արած լինեն: Պարզապես ձև չկա ստուգելու թե քվիարկողը նույն մարդն է թէ ոչ: Նույն պահին չի թողնում կրկնակի քվիարկես որով հետև ստուգում է քո IP հասցեն որը գրանցել է առաջին քվիարկության ընտացքում:

    Եթե ուզում ես քվիարկես բազմաթիվ անգամներ ապա կարիք չկա սպասել մի օր, միայն ինտեռնետից դուրս արի և նորից sign in :)

    Դե արի ու հավատա այս բոլոր սոցիալական հարցումներին :(

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 7:16 pm

  10. Փորձել եմ անմիջապես ինտերնետից դուրս գալ ու նորից մտնել, բայց էդ դեպքում դեռ IP-ս հիշում ա: Երևի սկլերոզ ունի, որոշ ժամանակից հետո էլ չի մտապահում… Հա, ասեմ, որ իրանց էլ եմ coment ուղարկել այդ մասին:

    Comment by Լուսինե — January 24, 2008 @ 7:33 pm

  11. Հըմմ, ախր ամեն անգամ որ մտնում ես ինտերնետ քո ինտերնետի պրովիդերը նոր IP հասցե է վերագրում քո կոմպուտրին: Ինչ իմանաս մինչև հաստատ չիմանաս! :D

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 7:44 pm

  12. Էդ որտեղից ես նման անհեթեթություն լսել :) Որ այդպես լիներ, ոչ մի օն-լայն հարցում իմաստ չէր ունենա: Բոլոր ճիշտ ծրագրված հարցումները միայն մի անգամ են թույլ տալիս նույն կոմպից քվեարկել: Ուղղակի էս ծրագիրը երևի լավ exception handling չունի, կամ էլ առանց իրանց իմանալու ինչ-որ տեսակի loop կա ինչ-որ տեղ:

    Comment by Լուսինե — January 24, 2008 @ 7:57 pm

  13. Լուսո ջան եթե նկատած լինես այդ լուրջ օն-լայն հարցումներին մասնակցելու համար պետք է տրամադրես valid email հասցե կամ գրանցվես բայց այնպիսի հարցումների դեպքում որ նշված քայլերը չի պահանջվում ապա նրանք օգտագործում են մի ինչ որ ինֆորմացիա:

    Հիմա ես հատուկ կփորձեմ իմ կանխավարկածս:

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 8:14 pm

  14. Լուսինե ճիշտ ես ասում, sign off - sign on չի օգնում ուրեմն IP չի օգտագործվում այլ միգուցե կոմպուտրի անունը և ամեն մի տաս մարդ քվիարկելուց հետո կամ մի ինչոր ժամանակից հետո քո կոմպուտրի անունը ջնջվում է կախված է թե ինչպես են ծրագրավորել: Սա մի ենթադրություն է բայց կարող է լինել շատ ուրիշ ձևր:

    Comment by Լուսինե
    Էդ որտեղից ես նման անհեթեթություն լսել Որ այդպես լիներ, ոչ մի օն-լայն հարցում իմաստ չէր ունենա: Բոլոր ճիշտ ծրագրված հարցումները միայն մի անգամ են թույլ տալիս նույն կոմպից քվեարկել:

    Մասնագիտությամբ կոմպուտրի ծրագրավորող եմ:


    Comment by Լուսինե
    Ուղղակի էս ծրագիրը երևի լավ exception handling չունի, կամ էլ առանց իրանց իմանալու ինչ-որ տեսակի loop կա ինչ-որ տեղ:

    Երևում է որ ծրագրավորելուց գաղափար ունես հա՞:

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 8:33 pm

  15. Որոշ գաղափար ունեմ: Ինչ լեզուներով ես ծրագրավորում?

    Comment by Լուսինե — January 24, 2008 @ 8:50 pm

  16. C++, C#, Visual Basic և քիչ java:

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 8:54 pm

  17. Ինչպիսի զուգադիպություն!

    Comment by Լուսինե — January 24, 2008 @ 8:58 pm


  18. Comment by Լուսինե
    Ինչպիսի զուգադիպություն!

    Ինչու՞, դու նույնպես ծրագրավորում ես այդ լեզուներով՞: Լոսինե երևում է բազմակողմանի զարգացած ես, ինչ է քո մասնագիտությունը՞

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 9:03 pm


  19. Comment by Լուսինե
    Ինչպիսի զուգադիպություն!

    Օհ միայն չասես որ ընկերտ ել է ծրագրավորող :)

    Comment by Arman G. — January 24, 2008 @ 9:05 pm

  20. Արման Գ., ջան! Stay focused! Առանց այն էլ թեմայից շեղվել ենք, էլ ավելի շատ մի շեղվի :)

    Comment by Լուսինե — January 24, 2008 @ 9:36 pm

  21. Arman G., gract jishtn asac minchev verj chkardaci. Skzbi mas@ kardaci, u zahles paxav. Yete du paterazmi zrkankner@ hamarum es strkutyun, hasun mardu beranic el kati hot es arnum, karcum em der ajelu tex unes, eritasard. banavijeln el animast em hamar u chem el patrastvum patasxanel. Bayc lav imacir, miyevnuyn e, 10 eji poxaren, 200 ej el gres, kocharian@ u serj@ nstelu en. U lav plotni el nstelu en. Aryunov u talanov vastakac milliardnner@ chen marselu. 1 amisc kich mnac. kich el dimaci. Joxovurd@ imastun a, ira vjir@ jisht kkayacni.

    Comment by Kaxakaci — January 25, 2008 @ 4:39 am

  22. Lucine, miguce dynamic IP-i vra a internetd nstac, vor@ popoxakan e.

    Comment by Kaxakaci — January 25, 2008 @ 4:41 am

  23. Միգուցե … բայց դե կարևորն էն ա, որ հարցման արդյունքները վստահելի չեն:

    Comment by Լուսինե — January 25, 2008 @ 5:00 am

  24. Քաղաքացի, իրոք գտնում եմ անիմաստ է վիճել ցանկացած ՀՀՇ-նի հետ քանի որ դուք աղանդների նման գիբնոզացած հավատում ԼՏՊ-ին կամ այդպիսի տպավորություն եք ստեղծում: Ասում ես պատերիազմի զրկանքները, ինչ կապ ունի Արցախի պատերազմը ժողովուրդին թալանելու հետ՞: Մի հատ նաի ինչ ես գրում! Ախր իմաստ չես արտահայտում:

    ԼՏՊ-ը ժողովուրդի մասին երբեկ ել չի մտածել ու ավելին թքած ունի նրաց վրա: Եթէ 8 տարվա նրա նախագահությունը ոչինչ չսովորեցրեց քեզ ապա եթե աստված ել իջնի երկնքից քեզ քեզ չի կարող համուզել: Հետևաբար քեզ հետ անիմաստ է բանավիճել:

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 6:07 am

  25. Arman G., karevor@ kez sovorecrel a, mnacac@ hech. Du cragravormamb zbaxvi amerikayum. Te hayastani kaxakaciner@ um k@ntren, irenk aveli lav glux khanen. Andzamb yes Ter-Petrosyani talanac@ chem tesel, ete du tesel es, texn asa, menk el imanank. Isk ay serjin@ amboxj ashxarhn a tesel. vka ira mardaspan axpor tnashinutyun@ ko nerkayis aprac yerkrum. Andzamb yes Ter-Petrosyani hancagorcutyunner@ chem tesel, yete tesel es, asa menk el imanank, dimenk dataran. Isk ay serjin@ teesel enk. Vka ira mardaspan dandalosh axpor verji harytararutyun goxeric meki txu taxman@, vor parlament@ irenk en parkacrel getnin. inchi masin a xosk@? En mard@ vor esorva ishxanutyan verartadrutyann a npastum, kam uxexic tuyl a, kam el hancagorc. esor miayn levonn a i vijaki dranc haxic ga, amen inch kanem indznanic kaxvac, vor haxti. verjacav. ko kusakcutyan dashnakneri teknacun el i vijaki chi haxtelu, vorovhetev, nax vran hodvac uni, yerkrord@ tuyl a, @ntrazangvac@ pokr a, inchkan el paymanagrer bajani aj u dzax, errord@, hetevic joxovurd tanel chi karoc, yev verjapes chorrord@ vor amenakarevorn a, nerkayis hancagorc varchapeti mardaspan axpor xnamin a. Mnac Levon@. Iran kanach chanaparh, chuzoxnerin el mi kich xelk. Amen.

    Comment by Kaxakaci — January 25, 2008 @ 6:35 am

  26. eknabanutyunner@ toxnum em kardacoxnerin:
    Esorva Serji yeluytic Syunikum - YES UZUM EM DARNAL NAXAGAH VOR IM TOR@ LAV APRI. heto lesun kcec, zgac vor eshutyun dus tvec, u veradzevakerpec, vor im tor@ apri lav Hayastanum ……………….

    Comment by Kaxakaci — January 25, 2008 @ 6:42 am

  27. Քաղաքացի, որոշել էի չբանվիճել քո հետ բայց չեմ կարող լռել քո մի քանի արտահայտած մտքերիտ:


    Comment by Kaxakaci
    Andzamb yes Ter-Petrosyani hancagorcutyunner@ chem tesel, yete tesel es, asa menk el imanank, dimenk dataran.

    Քաղաքացի ես արդեն չգիտեմ թե ինչ լեզվով գրեմ որ հեզ հասկանալի լինի՞: Ես ԼՏՊ-ի թալանի մասին խոսել եմ այստեղ ստուգիր # 23 գրածս: Ներկայացրել եմ երեք կլասիկ ԼՏՊ-ի ժողովուրդին թալանելու փաստերը: Ինչ է ժխտում ես այս փաստերը՞: Չե որ քո ասելով դու հասուն մարդ ես և հիշում ես ԼՏՊ-ի ժամանակները ապա ոնց ես մոռացել սրանք՞: Քեզ ասացի որ ԼՏՊ-ի թալանածը ման արի Շվեցարական բանկերում:

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 7:33 am


  28. Comment by Kaxakaci
    esor miayn levonn a i vijaki dranc haxic ga, amen inch kanem indznanic kaxvac, vor haxti. verjacav.

    Միանգամայն սխալ կարծիք է քանի որ ԼՏՊ-ը ունեցել է հնարավորություն 8 տարի ՀՀ սարքելու քաղաքակիրթ դեմոկրատական պետություն բայց նա դա անելու փոխարեն հիմքը դրեց դիկտատուրայի, կոռոպցիայի, թալանի և իշխանությունը մաֆիայի անդամների մեկ մյուսին փոխանցելու ժառանգությունը: Մի այլ կողմից ԼՏՊ-ը չունի հզոր կուսակցություն իր ետևում և սա է որ հիմնականում բնորոշում է թեկնածուի թույլ լինելը!


    Comment by Kaxakaci
    ko kusakcutyan dashnakneri teknacun el i vijaki chi haxtelu, vorovhetev, nax vran hodvac uni, yerkrord@ tuyl a, @ntrazangvac@ pokr a, inchkan el paymanagrer bajani aj u dzax, errord@, hetevic joxovurd tanel chi karoc, yev verjapes chorrord@ vor amenakarevorn a, nerkayis hancagorc varchapeti mardaspan axpor xnamin a.

    Առաջին հեռթին կասեմ որ տնային աշխատանքտ լավ կատարես գրելուց առաջ: Վահան Հովանիսյանի վրա ոչ մի գործ չկա: Բազմիցս սրա մասին գրել եմ այստեղ և ահա Վահան Հովանիսյանի պատասխանը այս հարցին իր հեռուստատեսային հարց ու պատասխան ընտրողների հետ հաղորդումից որը կարող ես կարդալ ամբողջությամ այստեղ (կարդա և տես թե ինչ է ունենալ ՀՀ զարգացնելու ծրագիր) որը հույսով եմ որ այս հարցը վերջնականապես կփակվի:


    հարց - Ձեզ ազատեցին իրադրության փոփոխության պատճառով: Ձեր վրայից հանվա՞ծ է մեղադրանքը, թե՞ ոչ: Դատարանի օրինական վճռով գործը կարճվա՞ծ է, թե՞ փոփոխված իրավիճակի կրկին փոփոխումից հետո այն վերսկսվելու է:

    Վահան Հովանիսյան- Ես զարմանում եմ, մեր հասարակությունը չի հոգնե՞լ այս հարցից: Բազմիցս բացատրել եմ, նորից բացատրեմ: Ի՞նչ մեղադրանք իմ վրայից հանվի, եթե մեղադրանք չի եղել: Բացատրում եմ. իրավաբան եք կամ ոչ` կարծում եմ, կհասկանաք: Մեր գործը կարճվել է իրավիճակի փոփոխության պատճառով: Ընդ որում` կարճվել է մինչեւ օրինական դատավճռի ուժի մեջ մտնելը: Այսինքն` դատավճիռ` որպես այդպիսին, չի եղել մեր նկատմամբ, երբ գործը կարճվել է: Դրանով այդ գործը փակված է: Եթե ձեր մտահոգությունն այն է` կարող է այդ գործը վերականգնվել, թե ո՞չ` ոչ:


    Արի թույլի մասին չխոսենք, նա շատ ուժեղ մարդ է որը իր գենի մեջ է, նկատի ունեմ իր հորը որ ընդվզեց Սովետական Միության դեմ համեմատած ԼՏՊ-ի ԿԴԲ-ի հայրիկի հետ: Բացի դրանից նրա ետևում մի հզոր կուսակցություն է կանգնաց համեմատած ԼՏՊ-ի ՀՀՇ-ն որոնք առնետների նման վազվզում են ինշխանության մի թևից մյուսը:

    Վրջապես այդ քո խնամիիդ հարցին նա նորից պատասխանել է իր հարց ու պատասխանի ժամանակ: Ահա այն.


    հարց - Կարո՞ղ եք իրականում անկեղծ քարոզարշավ անցկացնել, անկեղծ կեցվածք դրսեւորել` միաժամանակ խնամիական հարաբերությունների մեջ լինելով Սերժ Սարգսյանի հետ։

    Վահան Հովանիսյան - Ես կարծում եմ, որ դա նորմալ երեւույթ է. մեր երեխաները, ուսանող լինելով, հանդիպել են, համակրել են իրար, սիրել են, եւ դա նրանց որոշումն է։ Եվ մեր երեխաները շատ լավ գիտեն, որ եթե նրանք այնքան ազատ են, որ կարող են չկաշկանդվել իրենց հայրերի քաղաքական պատկանելությամբ եւ քաղաքական գործունեությամբ, ուրեմն, նրանց հայրերն էլ են ազատ եւ կաշկանդված չեն այդ ամուսնությամբ։ Սակայն մի բան պարզ է, եւ այդ մասին մենք հաճախ հայտարարել ենք, որ ո’չ ես, ո’չ իմ դաշնակցական ընկերները, եւ այն համակիրները, որ հարել են մեր շարժմանը, երբեք ցեխ չենք շպրտելու որեւէ թեկնածուի եւ քաղաքական մրցակցի վրա, չենք վիրավորելու, գոտկատեղից ցած հարված չենք հասցնելու։ Մենք չենք կարող մեզ թույլ տալ վիրավորել մի մարդու, որը կարող է վաղը Հայաստանին պետք է գալ։ Իսկ մենք այդպես ենք գնահատում բոլոր քաղաքական գործիչներին։ Իսկ խնամիական հարաբերությունները, ինչպես Դուք դա անվանեցիք, քաղաքական հարաբերությունների հետ բացարձակապես որեւէ առնչություն չունեն։ Եվ գաղափարական տարաձայնությունները, քաղաքական տարաձայնությունները բոլորովին այլ ոլորտում են։ Այնպես որ, մտավախություն մի’ ունեցեք` ես ունենալու եմ ակտիվ եւ ագրեսիվ քաղաքական նախընտրական կամպանիա։


    Հույսով եմ իմֆորմացիայիտ սովը հագեցրի :)

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 7:55 am

  29. Arman G., indz LTP-i talani masin ko xosacac@ chi hetakrkrum, groshi arjek chuni. LTP-i talanaci masin xosum en yev gexamyan@, yev serji myus manklvaikner@. xosal@ kopek charji. LTP-n ete talenel e, chi talanel vor koxpeki tak dni kam shvecarakan bankerum, pahi, vor ira toran tor@ cnvi, ta iren. nax goyutyun uni bankayin gaxtnik, et du vonc imacar vor bankum pox uni, vor im hat el No.24 ketum demkit lurj artahaytutyun talov grum es, vor yes el kardam, asem ara de jisht a asum eli Arman G.-n, bankum a hastat pahel talanac@. talanac@ mi texic durs a galis. Indz orinak cuyc tur. asa ay sa LTP-i tankanoc meken a, kam parizum sarkac tun@, kam ameriakyum arac villan, kam LTP-i txen range roverov a frfrum, moskvayi restorannerum 3000 dollaranoc shampayn a xmum, kam LTP-i kroj txen biznes a drel inch vor anhayt poxerov, kam LTP-neri @ntanik@ es tari gnac shkex mi hangstavayrum hangstacav, kam LTP- kroj axpor erexek@ monte Karloneric tun chen galis. indz ORINAK cucy tur. Lav, et mard@ es 10 tarva mej et ira talanacic voch mi tex chcaxsec? chogtagorcec? vor menk el tesneink, aseink amot iran. kam kocharyan@ vor atamner@ srac spasum er, dati tar. et propagandistakan datarkabanutyunnert pahi kezanic cacr intelekti ter mardkanc hamar, henc vor zgas vrekneric kati hot a galis, nsti demner@ u xosa, vor erku hat sirun fraz ases beranner@ bac kez nayen. Ter-Petrosyani nman kencaxov hamest, krtvac, xohem yev divanaget xekavar Hayastan@ der chi unecel, u yete gexaci hancagorcneri xraxjank@ sharunakvi, der erkar jamanak nman kalibri liderner chen cnvi.
    Inch verabervum e Vahanin, iradrutyan popoxutyan patjarov karjvac gorc@ karox e iradrutyan popoxutyan patjarov el versksvel. “Iradrutyan popoxutyan patjarov” nman iravabanakan dzevakerpum chka.
    hajord@, yes vahanin chem tvel ayd ko ver@ nshvac harc@. yes tvel em aveli uxix harc. Motavor bovandakutyun@ hetevyaln er “serjik@ ishxanutyan ekav vorpes sovorakan petakan carayox. aysor milliardater e. Amenatxmar araracin el yete harcnes te sa vonc exav, kpatasxani vor erevi hancakazm ka dra mej. Duk aydkan kamk unenk vor dzer xnamu vra gorc bacek, parzelu te vonc edpes birdan harstacav, nkati unenalov vor ayd gorc@ karox e avartvel verjinix bantarkutyamb” ayd harcin Vahan@ chi patasxanel. Ink@ inch vor tapakutyunn er e grel aktiv nax@ntrakan kampaniayi masin, vori masin yes harc chei tvel @ndhanrapes.
    yev verjin@. chnayac yes kusakcakan chem bayc xorhurd ktam xusapes HHSH-i arnetner, yev nman ejanagin artahaytutyunneric. Arnet@ arnet a, guyn@ kap chuni. et arnetneric lav texavorvacner kan nayeb i mijiayloc dashnakcutyan mej. lik@.
    Nor kargaxos em hnarel - Garun@ dimavorenk kocharyanaserjakan avazakaxmbin ditelov vandakajaxeri arankic. Drsi koxmic, bnakanabar :) Lavn a?

    Comment by Kaxakaci — January 25, 2008 @ 9:50 am

  30. Քաղաքացի արդեն ձանձրացնում ես քո ժղթողական քաղաքականությունովտ: Ինձ հիշեցնում ես թուրքերի որ մինչև հիմա ժղթում են հայոց ցեղասպանությունը :mad:
    Կարողա գիտես ԼՏՊ-ը այդքան ապուշ գտնվի որ ցույց տա իր թալանածը: Ասում ես ուր ա իր ավրոն կամ տունը՞: Այստեղ մենք խոսում ենք հարյուրավոր միլիոների մասին ոչ թէ 100 հազարանոց մեքենայի կամ 2 միլիոնանոց տան մասին: Աչքեդ բաց արա այ մարդ:

    Կարողա ինձ համուզես որ ԼՏՊ-ի ժամանակ այդ թալանած փողերը հանկարծակի չքացան ինչպես Թրթատե իր գլխին կոտոշներ տեսավ՞:
    Ուր կորան աղետի գոտու 100 միլիոնանոց օգնություները՞: Ուր կորան 100 միլիոնանոց վերցված վարքերը համաշխարհային բանկից՞: Հլա այս հարցերին ել պատասխանի տեսնեմ- ավելացում մանացած հարցերին:
    Գիտեմ ինչ պետք է ասես, նույն երգը որ «ցույց տուր ինձ նրա մեքենան և այլն»:
    Քեզ տոնայով հարց ու փաստ ցույց տանք դու նորից քո էշն ես քշելու մեկ ա: Քեզ հարց տվեցի թէ ԼՏՊ-ը իր տունը իր աշխատավարձով է գնել թե չէ. պատասխան չստացա:

    Իսկ այդ սարքած գործի համար որ մինչև հիմա ԼՏՊ-ը ընդունվում է աշխարհի հանրության կողմից որպես ԴԻԿՏԱՏՈՐ ավելի լավ կլինի քո շահից ելնելով լռես որով հետև բոլորը գիտեն որ դա սարքած էր: Նրա միակ նպատակը Դաշնակցությունը փակելն էր որ իրն չխանգարէին Արցախը նվիրելուն: Բայց չհաջողեց որով հետև միան Դաշնակցություն չեր որ իրեն այս հարցում դեմ եր այլ հենց իր թևում ել մարդիկ կայն որ Արցախի հանձնումը անընդունելի էին համարում դրա համար ել ստիպեցին որ հրաժարվի: Եթէ Դաշնակցության վրա գործը սարքած չեր ապա նա ուներ 3 տարի այն ապացուցելու (1995-1998) բայց չկարողացավ! Սարքած գործերը միշտ չէ որ հաջողվում է նույնիս դիկտատուրայի դեպքում:

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 11:45 am


  31. Comment by Kaxakaci
    Nor kargaxos em hnarel - Garun@ dimavorenk kocharyanaserjakan avazakaxmbin ditelov vandakajaxeri arankic. Drsi koxmic, bnakanabar Lavn a?

    Լավն է :)

    Ես ել մի հատ կարգախոս ԼՏՊ-ի համար եմ գրել:

    Եկեք ընտրենք Լէվոն Տեր Պետրոսյանին որը մեզ խոստանում է հարմարավետ ոջախներ շենքերի կտուրներին, հոգալու ձեր ճաշի, լվացքի և այլ կարիքի հոգսերի համար! Մեկ Հայաստան, մեկ շենք, շեկ ոջախ!

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 12:02 pm

  32. Կամ այս մեկը :)

    Լեվի լույս, հազարավոր հոսանքի ինդիկարորներ, հոսանքահարվազ և չորացած մարդիկ բարձր լարման հոսանքի սյուների վրա: Այս ամենը ձեծ նորից կարող է հիշեցնել միակ և անկրկնելի Լեվոն Տեր Պետրոսյանը: Եկեք մեկ անգամ նորից վայելենք այդ հաճույքը:

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 12:23 pm

  33. Էս գնալով ավելի է գունավորվում: Ինչ կասեք այս մի կարգախոսի համարֆ՞:


    Դուք գտնում եք որ անբարոյականությունը աճել է Հայաստանում՞: Դուք զգում եք ձեզ անտեսված և քթնում եք որ դա գալիս է Հայաստանի մարդաշատությունից՞: Եթէ այս մտքերը ձեզ տանջում են ապա ձեր միակ դեղատոմսը Հոսանք Չկա - Լեվոն Տեր Պետրոսյան է: Նրա 8 տարիների անկրկնելի փորձարկումները ցույց տվեցին որ հոսանքի և ջերմության բացակայությունից փոխադարձ սեռի անդամները կորցնում են իրար հանդեպ համակրանքը:
    Մի հանդուրժեք այս չարիքները քանի որ կա դրանց դեղատոմսը - վստահեք փորձարու Լեվոն Տեր Պետրոսյանի: :)

    Comment by Arman G. — January 25, 2008 @ 12:58 pm

  34. Arman G., inch mexk vijakum es :) isk ur korav 100 million@, isk ur korav hosank@, isk ur ………….. dashnak@ hervic heru vonc a erevum, e ……
    yes asum em et mardu talanac pox unenalu MEK drsevorum cuyc tur verji 10 tarva @ntackum, du lozungner es krakum eli ……. et anter pox@ mi texic cil chtvec es 10 tarva mej, lav? Inchkan el uzum es hanjar exir, anverj ches karoxanalu pahes, mi texic cil kta.
    uzum a 100 che, 200 tarekan el darnak, mek a dzer uxex@ chi zarganum. Vkan datarkvac arevmtahayastan@. Karcem dzer “imastun” xekavarutyamb arevmtahayastann u ir joxovurd@ matax arvec dzer axper erit-turkerin. vor 100 tari a vornum ek, u anardyunk. hima inch vor mi hat voch dashnak haytnvec vor paterazm haxtec, mantrashic chek karum atelutyunnert zzpek?
    ay eritasard, Levon@ 10 tari a ishxanutyan chi. 100 hat handznajoxov kazmecik, mazut man ekak, hosank man ekak, votic glux krkrecik et mardun, vren ban chgtak. Vor gtac lineik, himi hum hum kerel eik. Dzer xostacac kaxaxan@ vor @nker Vahan@ operayum xjjum er vor bardzracnelu e, vaxuc bardzracrel eik, et herik chi, karatel eik erevi, ktor ktor arel…………. kocharyana-serja-dashnakcakan troykayin arit er petk miayn. Shat tanjvecik bayc CHGTAK. Himi et datark lozungnert inchkan el tarpoxes, mek a, joxovurd@ tesnum a ov ov a. Levonin el a tesnum, ira 8 tarva aracn el a tesnum, characn el a tesnum, serji u roberti, u iranc azgutaki kutakac milliardnern el a tesnum, “naxkin” dashnakcakanneri dzerkov u serji u kocharyani glxavorutyamb texi unecac Hoktemberi 27-el a tesnum, zugaranum kocharyani hramanov satkacvac poxos poxosyanin el a tesnum, arxayin exi, mardik iranc @ntrutyun@ shat tochni kanan. dashnakneri xnamin el nstelu a. ira sax tayfi het miasin, inchkan el uzum a kez jxes. hashvac orer mnacin.
    Kez el eli xorhurd, kezanic cacr intelektov lsaran jari (yete kan iharke) u lozungnert xjja, balki cap tvox kunenas.

    Comment by Kaxakaci — January 25, 2008 @ 2:01 pm

  35. hetaqrqir erevuyt a teghi unenum mer qaghaqakan dashtum. dasht@ bazhanvel e 3 masi. 1 mas@, da ayn mardik en, voronq ays kam ayn qaghaqakan uzhi gaghaparakan hetevordnern en, sakayn sranq qich en, qani vor lurj kusakcutyunnern el qich en. myus erkus@, dranq LT-Pi koghmnakicnern en u nra @ndimadirner@. Sakayn teslakanum nkateli e, vor LT-Pi reiting@ gnalov achum e, da xosum e nra masin, vor nra @ndimadirner@ lachar knga pes miayn ghzhghzhum en u an@ndmej krknvum. irenc @ndimadir hamarogh naxagahi teknatsuner@ ban u gortsner@ toghats LT-Pin en meghadrum, poxaren irenc tsragrer@ nerkayacnen u nerkusakcakan xndirner@ lutsen. ayndisi tpavorutyun e, vor LT-Pn e ishxanutyunn e, isk SS @ndimutyun@, aynpisi tpavorutyun e, vor menq 1996 heto chenq aprel, de vor chenq aprel, uremn erkir@ tanogh chi eghel, hima el ekel e u asum e, vor ktani, xi en xarnvel irar. da hognecrel e zhoghovrdin, nraq LT-Pin nerkayacvats gaghaparakan payqar chen tesnum, isk LT-Pi ev nra hamaxohneri koghmic nerkayacvats meghadranqnerin chen patasxanum. patasxani poxaren mi qani “moskaner” andadar hachum en, qani vor Qocharyan@ et erkirn a karucel. aysorva orhasakan xndir@ nerkayis verartadrutyunic xusapeln e, sa piti lini zhoghovrdi @ntrutyun@. te inchqanov khaskana ev chisht @ntrutyun kkatari zhoghovurd@, zhamanak@ cuyc kta.
    mi poqr nerkayis tntesutyan masin. verjers imaca, vor avtoneri texasmotr@ PAT-ic vercrel en u mrcuytum da shahel en Andranik Manukyan@, bernatarneri masov, isk mnacats@ Tsarukyan@.
    Erebuni hivandanov@ zhamanakin masnavorecrel en 250000$, sa hamarum eq normal. naxkin lech komisian masnavorecrel en, ete chem sxalvum 120000$, ayntegh teghadrvats magnisotomografiayi sarq@ arzhe 2,5 milion $, vor@ HH nvirel en, sakayn dranic pet. patverov ogtvel anhnar e. kapuytak sevan@ masnavorecrel en 83000$, isk Bellan tghu harsaniqin da nvirec harsin, kartses ozhit er stacel, hima el poxancec harsin. ayn vor Qocharyani tghan mek orov, sepakan inqnatirov u tiknapahnerov, karogh e trchel Moskva kayfavat linelu, dra masin nuynisk Rusakan herusta@nterutyan eteric asacin. ayn vor Tsaghkadzori dzyan motociklnern el en mek mardu dzerqum, ev sovorakan qaghaqacin chi karogh ayd gortsneutyamb zbaghvel ayntegh past e. ayn vor herustaeteric aravotic ereko catsrorak serialner en cuyc talis, lratvutyunn el himnakanum Turqiayi u Adrbejani qaghaqakan u tntesakan kyanqi masin e, kam te vortegh inch avtomeqena avtovtari entarkvec u nmanatip baner, isk Hayastanic miayn karmir lenter en ktrum u Geghamyani histerian e. Sa e verjin 10 tarum karucats demokratian u tntesakan araj@ntac@, mshakuyti dzerqberumner@. aprenq menq, lox lav a linelu, lox armyanski yazikn el saxranit kanen, ho chen toghi korchi

    Comment by Arman — January 25, 2008 @ 5:11 pm

  36. Այսորվա Հայաստանյան քաղաքական կյանքը և ժողովուրդի քաղաքական հասունացումը իրար չեն համապատասխանում: Ամբողջ հարցը նա է որ իննսունական թվականերին հայ ժողովուրդի մտավորակաների մի մեծ մասը հեռացավ Հայաստանից: Գլուխը հեռացվեց ՀՀ - ից ԼՏՊ-ի ապազգային քաղաքականության պատճառով: Այս եղել է լավ մշակված և իրագործված ծրագիր ԼՏՊ-ի կողմից որը թույլ է տալիս իշխանություներին առանց մի մեծ ջանք թափելու վերարտադրվել:

    Զարմանալին այն է որ ԼՏՊ-ի կողմնակիցները կոկորդները ճղելով ուզում են համուզել որ այո ԼՏՊ-ը ոչինչ չարեց իր ղեկավարման ժամանակ, ավելին նա քանդեց և թալանեց ԲԱՅՑ նա եկել է ետ 10 տարի լռություն պաշտպանելուց (փախուստ տալով որևիցե լրագրողի հետ հարցազրույցից) իր սխալները շտկելու: Հարց է ծագու թե ինչու միանգամից ԼՏՊ-ը հանկարծ որոշեց ետ գալ ու իր սխալները շտկել: Առաջին հերթին հարց է ծագում թե որ սխալները նա նկատի ունի, իր թալանածները ուզում է ետ տալ ժողովուրդին՞, թե իր ստեղծած թայֆայական վերարտադրվող իշխանության տենդենցը վերացնելը՞:

    Դա պարզից ել պարզ է որ ԼՏՊ-ը չիկարող վերադարցնեն իր թալանածը ժողովուրդին որովհետև նա այդ ցանկությունը չունի և ունենալու դեպքում ել չի կարող որով հետև նա մենակ չէ որ կերել է այդ փողերը բայց իր թալանչիական խմբակով որոնց մեկ մասը ապրում է արևմուտքում միլլիոնանոց տների մեջ:

    Եթե մտածենք որ նա եկել է թայֆայական վերարտադրվող իշխանությունը վերացնելու նպատակով ապա սա կլինի անհիմն միտք քանի որ նրա այսօրվա շրջապատը կազմում է հենց այդ մաֆիոզները:

    Լսելով նրա մի քանի ելույթները ես հասկացա որ նրա նպատակը միայն այսօրվա իշխանություները փոխելն է: Այսինքն սա նույն վերարտադրվող մաֆիական իշխանություն է: Ռ. Քոչարյան մաֆիան փոխարինվում է ԼՏՊ մաֆիայով:

    Ընթանրապես քաղաքականապես հասուն հասարակության մեջ թեկնածուներին իրար հետ համեմատում են իրենց անցյալում արած գործերով որչ թե թեկնածուն կարողանում է սոխակին նման երգել թէ ոչ:

    Comment by Arman G. — January 26, 2008 @ 5:22 am


  37. Comment by Arman G.
    Այսորվա Հայաստանյան քաղաքական կյանքը և ժողովուրդի քաղաքական հասունացումը իրար չեն համապատասխանում: Ամբողջ հարցը նա է որ իննսունական թվականերին հայ ժողովուրդի մտավորակաների մի մեծ մասը հեռացավ Հայաստանից: Գլուխը հեռացվեց ՀՀ - ից ԼՏՊ-ի ապազգային քաղաքականության պատճառով: Այս եղել է լավ մշակված և իրագործված ծրագիր ԼՏՊ-ի կողմից որը թույլ է տալիս իշխանություներին առանց մի մեծ ջանք թափելու վերարտադրվել:

    Եվ այս գրածիս ապացույցը այն է որ Մոսկվաբնակ 200 հայ մտավորականեր ուղղիղ նամակ են հղել Հայ ժողովուրդին պաշտպանելու Վահան Հովանիսյանին: Կաիտեք նամակի բովանդակությունը այստեղ:

    Այ հիմա հասկանում եմ թե ինչու ՀՀՇ-ակաները նույնիսկ մեկ ամիս առաջ մրոտում էին Մոսկվաբնակ հայերին և սփյուրքահայերին քանի որ նրանք գիտեն որ այս խմբերը իրենց չեն պաշտպանի: Նրանք միայն հանվում են մաֆիոզների և անգիտակից մարդկանց վրա:

    Comment by Arman G. — January 26, 2008 @ 5:30 am

  38. yete mi pah moranank vor Vahan@ gorcun masnakcutyun e unecel 2003 tvakani naxagahakan @ntrutyunneri kexcma@, vat namak cher. Bayc “200 mtavorakanner” artahaytutyun@ vochinch chi nshanakum. Komunistakan vojov “mi xumb @nkerner”, “ashxatavorutyan pahanjov”, yev aylk, hot e hishacnum. Gone MEK hat hasarkautyan@ kich te shat canot “mtavorakan” liner, vor namak@ mi kich arjek unenar. parz, primitiv PR e parzapes.

    Comment by Kaxakaci — January 26, 2008 @ 10:57 am

  39. Isk inch verabervum e, aysorva kaxakakan paykarin, paykar vorpes aydpisin chka. Naxapatrastvum er paykari imitacia, vori jamanak serj@ mi 75 tokosov miangamic naxagah er darnalu, miajamanak kezc demokratia cucadrelov ashxarhin. Kani vor mnacac bolor teknacuner@ kam irencic vochinch chen nerkayacnum, kam el avazakapetutyan kayacman masnakicneric en, inchpes orinak gexamyan@, yev @nker Vahan@ (chmoranank vor dashnakcutyun@ koalicia er kazmel kocharyani 2 shrjani zavtac ishxanutyan@). Barebaxtabar, bolori karter@ xarnec Ter-Petrosyan@, u husank ir arshav@ haxtanakov kavartvi, inckan el koxic goran te haray brnek, ba 10 tari araj monghliayum gnacner@ vor shur ein galis levonner anum ……..

    Comment by Kaxakaci — January 26, 2008 @ 11:22 am

  40. Es inch lrutyun a? Arman g.-in ho chi hivandacel ? :)

    Comment by Kaxakaci — January 28, 2008 @ 3:34 am

  41. hahahahaha arman gn gides vortegha? hahahah gna www.levonforpresident.am heto blog mti heto comments u ktesnes erku ora lav azhxuzh masnakcuma chgidem steghic xia heracel??

    Comment by ___ — January 29, 2008 @ 2:46 am


  42. Comment by Kaxakaci
    Es inch lrutyun a? Arman g.-in ho chi hivandacel ?

    Շնորհակալ եմ անհանգստությանտ համար քաղաքացի: Ես լավ եմ և առողջ: Այ եղբայր ախր ինչ փաստ բերում եմ ասում ես ինձ չի հետաքրքրում: Բա որ քեզ չի հետաքրքրում ել ինչի մասին կարող ենք խոսել: Ես ուզում եմ բանավիճել մեկի հետ ում հետաքրքրում ե ՀՀ ճակատագիրը:


    Comment by ___
    hahahahaha arman gn gides vortegha? hahahah gna www.levonforpresident.am heto blog mti heto comments u ktesnes erku ora lav azhxuzh masnakcuma chgidem steghic xia heracel??

    Հա, հա էս ահագին պապուլարնի էմ դարձել որ արդեն հետապնդվում եմ՞: Ճիշտ ես ասում անանուն ջան, մարդիկ ինձ կարող են ճանաչել ամեն տեղ քանի որ ես իմ անունը չեմ փոխում:

    Comment by Arman G. — January 30, 2008 @ 2:45 am

  43. nayeci. angleren en chrtum endex. ibr irank civilizovanni en eli ………..
    Ham el el banavijelu ban chmnac. arden parzic el parz a vor serjenc mnacel en hashvac orer………………………..

    Comment by Kaxakaci — January 30, 2008 @ 12:41 pm

  44. arman g jan im asats@ ener vor stegh enkan tanjvar tesar ogut chuni kez lsox chka gnacir urish tegh porces enel endeghel ogut chi talis nenc vor … bayc yes kasi sharunaki porcel porc@ porcank chi berum.

    yes el stegh yerkord angamem grum nenc vor mi @ngi eli fantasianerit ejerum

    Comment by ---- — January 30, 2008 @ 2:08 pm


  45. Comment by —-
    arman g jan im asats@ ener vor stegh enkan tanjvar tesar ogut chuni kez lsox chka gnacir urish tegh porces enel endeghel ogut chi talis nenc vor … bayc yes kasi sharunaki porcel porc@ porcank chi berum.

    yes el stegh yerkord angamem grum nenc vor mi @ngi eli fantasianerit ejerum

    Հարգելի անանուն ջան, ես կարիք չունեմ ձրի լսողների: Իմ ամեն մի ժամ ելույթի համար մարդիկ մեկ ամիս հերթի են կանգնում: :D Իմ ամեն մի գրածս այստեղ նվիրատվություն է Հայաստանին: 1990թ նույնպես ասում էի ժողովուրդին որ ԼՏՊ չարիք է մեր գլխին չէին հասկանում բայց մեկ տարի հետո իրանց տան պարկետներն էին վառում իրենց բնակարանում որ տաքանայն:

    Հիմա ասեմ թե ինչ է քո պռոբլեմը, դու այն մարդկանցից ես որ վախենում են իրենց կարծիքը հայտնել: Տես թե ինչ է ստացվում, դու այսքան քնարկումների ժամանակ ոչինչ չես ասել իսկ հիմա միայն գրել ես ինձ քնադատելու համար: Բա սա կառուցողական մոտեցում է՞: Ոչ բնականաբար:
    Կամ ինչու հանդես չես գալիս մի ինչ որ անունով որ գոնեմ կարողանաք մի անունով դիմենք քեզ, ես ինձ վատ եմ զգում քեզ անվանել անանուն:

    Եվ ասեմ քեզ որ իմանաս, այդ ԼՏՊ-ի բլոգում զարմանալիօրեն մի թուրքի հետ եմ բանավիճում: Երևում է որ Անգլերեն հասկանում ես որ ասում ես այնտեղ ել օգուտ չի տալիս ապա ինչու չես թասիբ ընկնում մի երկու խոսք ել դու գրես թուրքին՞: Հա մոռացա, մենք միայն կարող ենք մենք մեր հախից գալ :cry:

    Comment by Arman G. — January 30, 2008 @ 5:55 pm

  46. kardaceq http://www.zhamanak.com/news/4482/
    shat hetaqrqir e

    Comment by anna — February 6, 2008 @ 1:23 pm

  47. Հարգելի՜ հայրենակից, Վահան Հովհաննեսյանը հրավիրում է մասնակցելու հանրահավաքի, որը կկայանա փետրվարի 8-ին՝ ժամը 16.00-ին, Ազատության հրապարակում: :)

    Comment by Arman G. — February 8, 2008 @ 6:18 am

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>



Anti-spam measure: please retype the above text into the box provided.