Տեր-Պետրոսյանը ներողություն խնդրեց
November 16, 2007
"Ազատության" մինչեւ արձաները փակ հրապարակում մեկնարկեց Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի հրավիրած հանրահավաքը, որին մասնակցեցին վերջինիս սատարող քաղաքական ուժերը, հասարակական կազմակերպություններն ու պարզապես ՀՀ քաղաքացիներ: Առաջին բանը, որ կարող էիր տեսնել հրապարակում, դա մուգ հագուստով հոգնած մարդիկ էին` հոգնած հայացքով եւ թաքուն հույսով դեպի բեմահարդակը. "մարդ ես, մի բան փոխվի էս երկրում": Թումանյան փողոցի վրա էլ մի խումբ հիաստաթված երիտասարդներ էին, "հավաքված մարդիկ էին տեսել, կարծել էին, թե Դիմա Բիլանի համերգն է սկսվում, բայց բեմահարդակին ինչ-որ ուրիշ աստղեր էին":
Այդ "աստղերից" Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը եւ նրա "թիմը" մի քանի կարեւոր հայտարարություններ արեցին: Առանձնացնեմ մի քանի հետաքրքիրները: Տեր-Պետրոսյանը ներողություն խնդրեց ժողովրդիցից "Սերժ Սարգսյանին եւ Ռոբերտ Քոչարյանին նրանց վզին փաթաթելու համար": Արձագանքը` հանրահավաքի մասնակիցների բուռն ու որոտընդոստ ծափահարություններն էին: Տեր-Պետրոսյանը խոստովանեց, որ իր կատարած թերեւս ամենամեծ սխալը եղել է վերոհիշյալ անձանց Ղարաբաղից բերելը եւ հայ ժողովրդի "վզին փաթեթելը": Ապա հայցեց ժողովրդի օգնությունը. "Օգնեք ինձ` ուղղելու իմ սխալը": Կարդացեք ողջ ելույթը այստեղ:
ՀԺԿ առաջնորդ Ստեփան Դենիրճյանը հայտատարեց, որ սեփական առաջիկա նախագահական ընտրությանը սեփական թեկնածուով հանդես չի գալու եւ սատարելու է Տեր-Պետրոսյանին: "Եթե ոմանց միավորում է ցինիզմը, իշխանական մարմիններից օգտվելու մոլուցքը, ապա մեզ բոլորիս համախմբում է մեր երկրում արժանապատիվ կյանքով ապրելու ձգտումը",-ասաց նա եւ ավելացրեց, որ " խաչակրաց արշավանքը", որը սկսվել է Տեր-Պետրոսյանի դեմ, ցույց է տալիս այն նույն ձեռագիրը, որ կար ու իրագործվեց 1998թ` Կարեն Դեմիրճյանի, 2003թ` իր նկատմամբ: "Սա վկայում է, որ Տեր-Պետրոսյանը հաղթող թեկնածու է",- ասաց նա:
Հայ գործարարներից "Լիլ" կոնցեռնի նախագահ, պատգամավոր Խաչատուր Սուքիասյանը (Գրզոն) հայտարարեց, որ որպես մարդ հպարտ է, որ կանգնած է Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի կողքին: Նա նաեւ կոչ արեց թողնել հարմարվողականությունը եւ սատարել Տեր-Պետրոսյանին` ավելացնելով, թե միջին եւ փոքր բիզնեսը աջակցում է նրան: Ըստ նրա` Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի վերադարձը բխում է մեր երկրի շահերից: Հիշեցնենք, որ Խաչատուր Սուքիասյանի` Լեւոն Տեր-Պետրոսյանին սատարելու հայտարարությունից հետո, նրան պատկանող ձեռնարկություններում սկսվեցին ստուգումներ:
Կարդացեք նաեւ ՀՀՇ նախագահ Արարատ Զուրաբյանի, Հայաստանի ազատական-առաջադիմական կուսակցության նախագահ Հովհաննես Հովհաննիսյանի ելույթներն ու հանրահավաքի այլ մանրամասներ: Հանրահավաքին ներկա էր Օհան Դուրյանը, ով հազիվ լսելի ձայնով ասաց, որ "Լեւոնի հաղթանակը Հայաստանի հաղթանակն է":
Ե.Գ. Վերջին նկարում հանրահավաքին ներկա կանանցից է, ով "տնական շաքարաքլոր" էր վաճառում: "90-ականների հոտ եկավ": 


Լեւոնիելույթը իրոք որ ՑՆՑԵՅՇՆ ԷՐ.մալադեց,մարդը վերջապես կոնկրետ ծրագիր ասեց ու ներողություն խնդրեց:
ՕԵԿ-ն ու Ժառանգությունն էլ որ միանան,հաստատ կընտրվի:
Comment by օրիգինալ Արման — November 16, 2007 @ 10:51 pm
nayev vazgen manukyan@. kaskacum em vor gexamyan@ miana. na aveli shut serjin kmiana. eskan tari akan e exel, serji dzeric hac e kerel, chi davajani nran.
Comment by Karen — November 17, 2007 @ 1:52 am
Վերջը Լեվոնը ձեւվը գտավ տակից դուրս գալու, հետո էլ կասեն, մութ ու ցուրտ տարիներ, ֆլան-ֆստան: Մարդը շատ դիվանագետ ա, ինչ կարաս ասես:
Իսկ ինչքան մարդ ա եղել միտինգին???????????????????????????
Comment by Seroj — November 17, 2007 @ 1:59 am
Inch Gexamyan, gexamyany sax enbanic kanii, ete Levoni shtab mtni. Tox hangist ira gamy play ani
Comment by Sevak — November 17, 2007 @ 2:11 am
Comment by blansh — November 17, 2007 @ 2:28 am
Ես ուզում եմ մի քանի հարցերուոմ հսակեցում մտցնել ձեր պատկերացումներում: Նախ հիմա մեր օրերում ընկած տարբեր եզրակացություններ եք անում, ում պաշտպանեք, ում գցեք
Ախր հլը մի ձեզ նայեք, ինչ վիճակում եք, ով է ձեզանից ինչ որ բան հարցնում, ձեր տեղը արդեն որոշված է ամենի ինչ ու դու գիտակցելով դա ձեզ ներշնչում եք, որ ոչնչություն չեք ու մի բան հլը կարաք ասեքոք, չեմ ասում անեք, չեք կարա
Մի ասեք ԼՏՊ, Սերժ, սրանք իրար հետ հաց են ուտում, իսկ դուք մտածում եք ում պաշտպանեք?????????????????//
Արթնացեք ժողովուրդ, ձեր երկրում ձեզ ոչնչության տեղ են դրել ու դուք դեռ ոհեվորվում եք ինչ որ հանրահավաքից
ասածներս բխում են լուրջ փաստարկներից
Comment by Առաքյալ — November 17, 2007 @ 3:09 pm
Գեղամյանը հաստատ չի միանա, բայց էտ մեծ կորուստ չի: Ժողովուրդը վաղուց հոգնել ա Գեղից: Ինքը խորհրդարանականի ժամանակ ցույց տվեց, որ իշխանամետ ա: Կարեն ջան, համամիտ եմ, որ Վազգենն էլ կօգներ գործին, բայց էնի արդեն ասել ա, որ Լեւոնին չի միանա:
Comment by oրիգինալ Արման — November 17, 2007 @ 3:33 pm
Levonn el e ir tarinerin skhalner gortsel, voronts hamar na gone zkchum e ev neroghutyun e zjoghovrdits khndrum, inchn nerkayis ishkhanutyan ghekn zavtats mardaspan talanchinerits arnvazn miamtutyun e spasel. Kartsum em vor tvyal pahin Levonn miak havanakan teknatsun e, ov karogh e hamakhbel ev zjoghovrdin ev te kaghakakan gortsichnerin ev kusaktsutyunnerin erkrum tirogh anorinakanutyan@ verch dnelu. Evs mek shat karevor ket ka, vorin masin chi kxosvun ays pahin. Tarber varkatsnerov nerkayis “ishkhanutyunner@” milliardneren er dezel kiprosyan ev shvetsarakan bankerum irents harazatneri anunov. Ayd talanats gumarner@ arterkrum ishkhanapokhutyan depkum petke hayastani koghmits pashtonakan haytsov pataskhanatu marminerin saretsven ev veradardzven hayastan. Nshvats gumarner@ nerdrelov hayastanum arachatar tekhnologianeri zargatsmann, petuyun@ liovin votki kkangnvi.
Comment by hayaser — November 17, 2007 @ 7:44 pm
Inchpes gitei Խաչատուր Սուքիասյանը Գրզոն chi Գրզոyi txan e?
Bayc da chi karevor@…
Erek aydpes el chlseci Levoni nerexotyun@, iskakan nerexotyun@…
Nerexotyun xndrum en ujex mardik, Levon@ ujex mard e, bayc…
Kaskaceli e, nujnisk vtangavor…
Inch lav kliner, vor na ir uxex@ i barorutyun ir joxovrdi ogtagorcer.
Bayc mardik djvar en poxvum,
isk joxovurdi hamar 10 tarin qich e vorosh baner moranalu hamar…
Bajc qani vor xeloq mardkanc shat em sirum, es Levonin kgeradasem orinak Sergikic.
Comment by ANI — November 17, 2007 @ 8:52 pm
Լեվոնը ներեղություն խնդրեց? Լեվոնը պիտի ներեղություն խնդրի ծնկաչոք, ոչ թե ձեվեր թափի ու դիվանագիտորեն տալից դուրս գա: Սա ա խնդիր, որ ինքը դեռ իշխանություն չեկած դիվանագիտական խաղեր ա խաղում, բա վոր գա ինչ կեղտեր ա տակը կուտակելու:
Ու խոսալ, թե ինչքան մարդ ա հավաքում, ինչ թեվորվ են, դա ինչ ա նշանակում, սա աբսուրդ ա: Հիշեք, որ պարետային ժամ էր ու հնարավոր չէր լինում տնից դուրս գալ___սա Լովոն էր,
Լովոնը ծնկաչոք, լացակումած պիտի ներեղություն խնդրի, որ իրան հնարավորույթւոն տանք իր արածերը շտկելու, թե չէ վարիանտ չկա::::
Comment by Արմեն — November 18, 2007 @ 12:43 am
Ես քիչ առաջ կարդում էի բոլոր ակտիվ թեմաները ու նկատեցի, որ ԲԼԱՆՇ-ը բոլոր տեղերում ինֆորմացիա ա գրում, բայց կարծիք չի գրում: Սա ինչ է նշանակում, հարգելի Բլանշ, դու կարծիք չունես/ ԹԵ ունես Ա1-ը չի թողում ասես?
Բացատրի խնդրում եմ:
Comment by Արմեն — November 18, 2007 @ 12:45 am
Ես չլսեցի ԼՏՊ-ի ներողություն խնդրելը: Նա ասաց որ ինքը ներողություն է խնդրում ժողովուրդից իր սխալների հարար որ ինքը բերեց այդ Ղարաբաղցուն ու կապեց հայաստանի վզին: Սա ներողություն չէ նրա համար որ ինքը թողեց սոված,ցրտահարված, լույսին կարոտ այդ ժողովուրիդին հանուն իր նեղ շահերի ծախելով էներգիան վրաստանին: Ինչ դիվանագիտության մասին է խոսքը: Նա դիվանագետ չի: Մի գուցե նա դիվանագետ է այն մարդկանց համար որնք ունեն թերի կրթություն և դժվարանում են տարբերել Ա-ն Բ-ից:
Comment by Arman G. — November 18, 2007 @ 1:15 am
Մյուս կողմից բացարձակ օբյեկտիվ լինել հնարավոր չէ եւ այս առումով մի դիտարկում եւս ինձ թույլ տամ: Այ Դուք ասում եք, որ ես միայն ինֆորմացիա եմ տալիս: Որոշակի կարծիքի եւ դիրքորոշման դրսեւորում է նաեւ ինֆորմացիայի ընտրությունը: Այսինքն, եթե ես գտնում եմ, որ այս ինֆորմացիային կարելի է անդրադառնալ, մյուսը քիչ անկարեւոր է, սա արդեն սուբյեկտիվ գործոն է: Եվ իրականում ես զարմանում եմ, թե ինչու եք ընդդիմանում, երբ լրատվամիջոցը ներկայացնող անձը չի փաթաթում իր կարծիքը ընթերցողների վզին:
Ինչ վերաբերվում է նրան, որ “Ա1+”-ը չի թողնում կարծիք հայտնել:
Լինել “Ա1+”-ի լրագրող` արդեն մեծ պատասխանատվություն է իրենից ենթադրում եւ սա նշանակում է, որ նվազագույնը պիտի հարգես նրա` տարիների ընթացքում ձեռք բերած ազատ ու անկողմնակալ լրատվամիջոցի համբավը եւ հետեւես մասնագիտական սկզբունքներին, որոնցով առաջնորդվում է այս ԶԼՄ-ն: Այնպես, որ մտածեք, “Ա1+”-ի լրագրող եւ բլոգի պատսխանատու լինելով` ինչքանով է կոռեկտ իմ կարծիք հայտնելը:
Զուգահեռաբար ասեմ, որ կարծիք հայտնելու համար ես իմ անձնական բլոգն եմ վարում եւ սուբյեկտիվ կարծիք ու նման դրսեւորումներ ինչքան ասես չկան: Եթե ձեզ հատկապես իմ կարծիքն է հետաքրքրում, այնտեղ կարդացեք: http://blansh.wordpress.com/
Comment by blansh — November 18, 2007 @ 2:34 am
Arman G., DU voreve past unes vor Ter-Petrosyan@ “IR ANDZNAKAN SHAHERI” hamar Vrastanin hosank e vajarel? Yete unes, dimir dataran. Yete chunes, ambax zambax dus mi tur. Nuyn sut@ 100 angam krkneluc jshmartutyun chi darnum. Terevs DU sksum es arden ayn vorpes jshmartutyun @ndunel, bayc hargank unecir ayloc intelektual karoxutyunneri nkatmamb. Nman merkaparanoc bambasank-mexadrankner@ hognecuchich en, yete chasenk vor vorpes zrpartutyun hancakazm en parunakum irenc mej. hayastan@ yete hosank e vajarel Vrastanin (yete unecel e vor vajari), u dranov zenk zinamterk e dzerk berel paterazmi hamar, lav e arel. Past unes vor Ter-Petrosyani grpan@ ayd vajarkic kopek e mtel? Dimir dataran, chunes, uremn krknir inchkan uzum es, bayc ko hamar, mer zahlaner@ mi tar.
Comment by Karen — November 18, 2007 @ 9:09 am
Կարեն
Դրա ժամանակը մոտենում է: Սպասիր և կտեսնես փաստերը!
Քո հետ բանավիճելը իմաստ չունի:
Comment by Arman G. — November 18, 2007 @ 12:07 pm
Ovker aystegh datapartumen LTP, parzapes ishkhanutyan koghmit hakayay propaganda taratsogh dratsoner en. Ka chka Serzjik Pashan mekakan kilo kartofili sermatsu e xhostatsel verohisyalnerin
Comment by hayaser — November 18, 2007 @ 1:47 pm
հայասեր ճիշտ ես ասում ԱՄՆ-ում ավելի կոնկրետ Հոլիվուդում մի քիչ հողատարածք ունեմ որ ուզում եմ լոբի ցանել և սերմացուի կարիք ունեմ: Դե Սերժն ել ասեց մի քիչ Ա1+ բլոգում գրի Լեվոնի դեմ քեզ սերմացու կտամ: Դե ես ել անում եմ: Բա ինչ անեմ՞
Գոմի հոտա գալիս!!!
Տնաշեն ուրիշ բան չունեիր ասելու՞՞՞ Այս քո ասածից հիշեցի Բուշի խոսքերը “Ով մեր հետ չի մեր թշնամին ա”
Comment by Arman G. — November 18, 2007 @ 2:31 pm
Բայց ինչ դժվար ա հասկանալ, որ ամեն մարդ իրա կարծիքն ունի ու կարծիք պնդելը որոշակի շահերից չի բխում, բխում ա ասածդ ապացուցելու տեսանյկույից: Ես ոչ ՀՀՇ եմ, ոչ էլ Սերժին եմ սիրում, ճիշտ ա կուսակցական համակրանք ունեմ, բայց սա արդեն վապշե ընդունելի չի որ էժան-էժան բաներ եք ասում, սուտ հայրենասերներ: Ալի եմ ասում, ամոթ ա,
Մեկը հարցնի, թե էդ պապուդ գանձերի վրա ես բանավիճում, որ տենց կոկորդ եք պատրում:
Comment by Seroj — November 18, 2007 @ 2:52 pm
hayaser, եթե նույն տրամաբանությանը հետևենք, ապա կստացվի, որ Լևոնին ատամներով պաշտպանողները ժամանակին տիրացել են մի կիլո կարտոֆիլի սերմնացուի, հետո կորցրել ու հիմա ուզում են վերադարձնել իրանց կարտոֆիլի սերմնացուն:
Բայց էս բլոգի ու մասնակիցների պարագայում ես համաձայն չեմ այդ տրամաբանության հետ: Ե’վ իշխանամետները, և’ ԼՏՊ-ականները շատ լավ տեսնում են, որ էստեղ ակտիվ մասնակիցների հիմնական մասը ծախվող չի ու ոչ մեկի հետևից կուրորեն չի վազի:
Comment by Լուսինե — November 18, 2007 @ 9:48 pm
ov tesav kiraknorya haylury???
axr nuynisk mitq chunen;;;
es, vor LTP i hamakiry inz chem hamarum, nman haxordumner nayeluc, im achqic ynknum en nerka ishxanutyunnery/iharke zroic cacr/
tnashennery nuynisk mtqic en inpotent;;;;
vorqan kareli e xaxal xarabaxi, paterazmi, muti u crti het????
es tarapel em ayd tarineri, aynpes inchpes bolors;;;;es imacel em, vor erkiry paterazmi mej e, shrjapakman mej e,,,,u miayn ayd patcharov es dimacel em…../ es sovor em aprel aranc hogseri, tem bolee kencaxayin../
hima, ekel e naxyntrakan puly, ev ayd mi qani chivaxnery irenc tuyll en talis asel, vor da tenc cher, ayl LTP-i patcharov er;;;;;;
knereq…….
duq kam dishovkeq eq, vor shaharkum eq ayd canr boloris hamar jamanakashrjany/mezanic voch voq hastat chi uzum hishel ayd ameny, vorpes vat kashmar/
kam el et mardy` LTP-n exel e hancagorc, azgaspan, isk duq` serj ev rob, ekel eq, tas tari brnabarel eq es azgin, isk ayd vat mardun, ov etqan,,mexqer ,, uni, cheq datel;;;;;;
KNEREQ.
BAYC AYS DEPQUM SHAT MECANUM E IM HAKAKRANQY DEPI ISHXANUTYUNNERY;;;EV CHNAYAC ES LTP in CHEM HAMAKRUM;;NMAN QAROZCHUTYAN EV INQNAGOVAZDI DEPQUM ACHOKNERY DRAKAN GNUM EN DETI LTP-n;;;;;;hamazayn eq????
axr enqan terutyun uni LTP-n, isk irenq ogtagorcum en shat tgex zever;;;;;
Comment by ku-ku — November 19, 2007 @ 12:37 am
Կու Կու ես քո հետ համաձայն եմ և կասէեի որ քո ասածի երկրորդ մասն է որ համկնում է իրականությանը: Հարցն այն է որ այդ մեղադրանքները ճիշտ են բայց ներկա իշխանություների մատը խառն է այդ անցյալի որոշ բաների մեջ դրա համար իրենք չհանեցին այդ փաստերը և դատարնի առաջ չկանգնացրեցին նախորդ իշխանությանը: Նրանք միայ վախեցնում են բայց դե լեվոնը գիտի որ եթե դա նրանք անեն ապա իրանք էլ կհայտնվեն մեղավորի աթոռին:
Սա սենց ել կմնա մինչև մի նոր ուժ չհախթի ընտրություները:
Հենց միայն վերցրու Արցախի առաջին գերագույն խորհուրդի նախագա Արթուրի սպանությունը որը մնաց անհայտ: Դա հրաման եր վերևից բայց ով կատարեց դա? Այս երկուսից մեկը հրաման տվողն է մուսն ել կատարողը:
Comment by Arman G. — November 19, 2007 @ 1:17 am
ayo, Arturin spanutyuny bolorin e haytni. dashnakneri xalatnern en…..
bayc et syujetum et mardun turqakan terteric meberum ein anum,,,,turqi het en hamematum..haskanum es, nman banery amot en, anynduneli en, ev voch qaxaqakirt,,,,,,,,ete aydqan vatn e et LTP, apa kariq chka tenc votq u zer ynknelu,,,toxeq mardik irenq voroshen,,,kam ete kan hstak kompamatner, tox tas tari araj gorc harucein…..amachum em, vor inz, im erkiry nman gexaciner en xekavarum/mexm asac./
Comment by ku-ku — November 19, 2007 @ 1:26 am
Կու կու ես քո հետ համաձայն եմ բացի որ ասում ես դա Դաշնակների ղալաթնենրն են: Արթուրը հենց ինքը Դաշնակցական եր ինչի իրանք պետք է սպանեին իրնց մարդուն! Դա իմ կարծիքով ճիշտ չի:
Comment by Arman G. — November 19, 2007 @ 1:34 am
Arman G. inchi hamar yes petk e spasem? Anmexutyan kancavarkac lsel es inch e? ay yerb vor jamanak@ ga, u ayd paster@ i hayt gan, vor Ter-Petrosyan@ ir andznakan shahi hamar hosak e caxel vrastanin, ayd jamanak ver kkenas u kases Ter-Petrosyan@ ir andznakan shahi hamar hosank e caxel Vrastanin. Isk minch ayd ko asacner@ primitiv zrpartutyun en, hatuk kaxakakan demagogin. Banavijelu nyut chka. yes ko het chem banavijum, yes kez kargi em hravirum vor markaparanaoc zrpartutyunner chanes.
Comment by Karen — November 19, 2007 @ 9:05 am
Կարեն
Քեզ կարելի է առհամարել: Էշն ինչ գիտի նուշն ինչա
Comment by Arman G. — November 19, 2007 @ 10:05 am
Կու-կու, ես էլ եմ հայլուրից նեռվայնանում:
Շատ անգրագետ են գործում է, ցեխ շպրտելուն էլ ձեւ կա;;;;;;;;;;;;;;;;
Ոպշմ, հիշում եք, որ էդ Տաթեւիկ Նալբանդյանին ցույցի ժամանակ կնանկք չռփել էին, տարել էին հիվանդանոց: Սա էլ թե լրագրող են ծեծում, ճնշում են ազատ մամուլը:
Տո ազատ մամուլ չէ, ծախված մունետիկներին են ճնշում ու լավ են անում
Դեպքը եղել էր, ծիծաղ էր գալիս, ափսոսանքի փոխարեն:
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Comment by Seroj — November 19, 2007 @ 7:11 pm
Կու-Կու համաձայն եմքեզ հետ:Ես էլ Լեւոնից զզվում էի սկզբից, բայց հիմա էս Հայլուրի խաղերից հետո կամաց-կամաց Լեւոնամետ եմ դառնում: Հետո ես ինչպես միշտ Ժառանգության կոմնակիցն եմ,իսկ Րաֆֆին չի առաջադրվելու, համ էլ անցած հանրահավաքին Ժառանգության Զառան, Բախշյանն ու Սաֆարյանն էլ կան, երեւի իրանք էլ ԼՏՊ-ին պադեռժկա կանեն:
Comment by օրիգինալ Արման — November 19, 2007 @ 8:09 pm
Ay zjoghovurd, Levoni orog artsakh azatagretsink, da vor past e… Isk nerkayis ishkhanutyunner@ spaneluts, talaneluts, u mer hayreniki petakanutyun@ vtangi tak dneluts batsi voreve ban arel en?? gone mek orinak berek, levonin djanasirabar dataparteluts arach. Es chem asum Levon@ surb e, bayts nranits lavn aysor hayastanum nuynisk ir hetk@ chuni, Chnayats kan Aram Sargsiann u Demerchyan@, bayts nrank der aydkan ports chunen, petutyunn ays khor andundits hanelu… urish ov??
Comment by hayaser — November 19, 2007 @ 10:16 pm
Հայրընասեր
Արցախը չազատագրվեց ԼՏՊ-ի շնորհիվ բայց այն հայրենասեր ազատամարտիկների շնորհիվ որնոց մեկ մասը ցավոք սիրտի զոհվեց հաղթանակը չտեսնելով: ԼՏՊ-ը որ մի քիչ հարգանք ունենար նրանց հանդեպ նա գոնեմ իր օգնությունը ցույց կտար զոհվածների ընտանիքներին:
Es chem asum Levon@ surb e, bayts nranits lavn aysor hayastanum nuynisk ir hetk@ chuni, Chnayats kan Aram Sargsiann u Demerchyan@, bayts nrank der aydkan ports chunen, petutyunn ays khor andundits hanelu… urish ov??
Կո տեսողությունը միայ սահմանափակվում է սրանցով՞
Տեսնելու կարողություն է հարկավոր:
Comment by Arman G. — November 20, 2007 @ 3:05 am
Փաստորեն ինչ արեց Լևոնը` շատ խորամանկ ու խելացի լինելով` օգտվեց ազգի անելանելի վիճակից: Մինչ մյուս ընդդիմադիրները կոկորդ պատռելով ու իրենց սպառելով ինչ-որ բաներ էին ուզում հասկացնել ներկայիս ավազակախմբին, Լևոնը դարան մտած սպասեց: Հետո որ տեսավ, որ ժողովուրդը ծայրահեղ վիճակում ա ու փակուղու առջև, թարմ-թարմ թաքստոցից դուրս եկավ ու տիրացավ իրավիճակին: Իրոք շատ խելոք ա, բայց մեր հաշվին ա խելոք:
Comment by Լուսինե — November 20, 2007 @ 7:03 pm
ՀԱՆՐԱՀԱՎԱՔ` ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 8-ԻՆ
Դեկտեմբերի 8-ին տեղի կունենա հերթական հանրահավաքը:
ՀՀ առաջին նախագահ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը, ՀԺԿ նախագահ Ստեփան Դեմիրճյանը, ՚Հանրապետությունՙ կուսակցության քաղաքական խորհրդի նախագահ Արամ Զավենի Սարգսյանը Երեւանի քաղաքապետին իրազեկել են, որ ս/թ դեկտեմբերի 8-ին (շաբաթ) ժամը 15-ին, Երեւանի Ազատության հրապարակում անցկացնելու են հանրահավաք: Երեւանի քաղաքապետի լիազոր ներկայացուցիչ Գագիկ Բաղդասարյանը հանրահավաք անցկացնելու մասին իրազեկումը երեկ ընդունել է ի գիտություն (որոշում թիվ 160): http://a1plus.am/amu/?page=issue&iid=54863
Comment by Ընթերցող — November 23, 2007 @ 8:05 pm
ES LEVONI JAMANAK EM VAJAREL IM VERJIN HUYS@ -TUN-@, U GTNVUM EM HAYASTANIC DURS, BAYC ETE MARD@ ZGUM E SXAL@ UREMN IREN HET MIAYN KARELI E HUYS@ VERAKANGNEL, VOCH TE DATARKNERI HET, VORONQ MICH IBR (JICT) EN. HAYASTAN@ HAYATAP ARECIN ES XARABAXCINER@, EV DER MTACUM EQ, VOTQI KANGNEQ, HAYI -T A S I B-@ VERGTEQ CER MEJ, XARABAXCNIREIC MAQREQ HAYASTAN@. LEVON@ BOLOR IR SXALNEROV IMNA, H A Y A. KANGNEQ IRA KOXQIN, ES XNDRUM EM BOLORIC. HOXEM XARABAXCU GLUX@, OV EN GAN ICHXEN MER HAY SERUNDIN, A M O T A………VOTI KANGNEQ, KAMNAYQ EV CERER, ETE DER MNACEL EN…..
Comment by nika — November 24, 2007 @ 8:43 pm
Ժողովուրդ ջան այս շատ լավ է գրված ու կուզենաի կիսվել ձեծ հետ: Կներեք որ Անգլերեն է:
Comment by Arman G. — November 25, 2007 @ 1:28 pm
Ժողովուրդ ջան այս ել թուրքական Milliet թերթում թուրքիայի նխագահը հիացած ու ոգեվորված է ԼՏՊ-ի վերադարձին: Նորից կներեք որ Անգլերեն է:
Comment by Arman G. — November 25, 2007 @ 1:50 pm
Լեւոնը չի գիտակցում իր կատարած սխալները եւ քանի դեռ ներողություն չի խնդրել ժողովրդից՝ նրա հույսերը չարդարացնելու եւ խաբելու համար ուղղակի բարոյական իրավունք չունի առաջադրվել: Ժողովրդի կողմից չընտրվեց, բայց զենքով պահեց իշխանությունը, փոխարենը՝ «հայտնի ուժերի» ազդեցության տակ հրաժարական տվեց, այսօր՝ հայտնի ուժերի ազդեցության տակ փորձում է վերակենդանանալ, վաղը՝ հայտնի ուժերի ազդեցության տակ նորից հրաժարական կտա… Անլուրջ է:
Նա ինչպես է պայքարելու օրինականության հաստատման համար, երբ պաշտպանում է քաղաքական սպանություններ իրականացնելու հրահանգներ տված Վանոյին ու դեռ պահանջում, որ նրան ծափահարեն:
Այո նա կրթված է, գրագետ, բայց դրանից նրա չարագործությունների որակը չի նվազում
Comment by Արմինե — November 27, 2007 @ 7:23 pm
Shatern ays blogum knnadatumen Levonin, vorovhetev vakhenum en vor kga ishkhanutyan ev iskapes kverakangni petuyun@. Ayd mardik turki kan el chkan. Tariner sharunak @ndimutyun@ minch Levoni gal@ nuyn er haytarum, sakayn levonits ayd amen@ lseluts heto, monghol kocharian@, serzj@ ir hamakhoh mardaspan talanchineri het kharnashpoti mech en…
Comment by hayaser — November 27, 2007 @ 8:16 pm
Inch verabervum e mongholakan(turkakan) mamulum luys tesnogh hodvatsnerin Levoni masin, gone mi kich mtatsekh… mongholner@ giten vor levon@ ga ishkhanutyan, hayastani dirker@ michazgayin ambionnerum amrapndvelu en, petutyun@ verakangnvelu e. Isk ov ktsankanar ayd amen@ ir tshnamun?? Parz che vor ayd hodvatsner@ mitum unem hay hasarakutyan@ shpotetsu ev hasarukutyan mech kartsikh steghtselu te Levon@ turkamete. I srte husov em vor hayastanum aydkan angraget mard chka ays amenin havatalu
Comment by hayaser — November 27, 2007 @ 8:25 pm
Ես շատ լավ հիշում եմ այն ԼՏՊ-ի ելութը արտասահմանյան միջազգային պետություների ներկայացուչիցների հանդիպմանը որտեղ այդ ներկայացուցիչները առհամարում էին ԼՏՊ-ին իր իսկ յելույթի ժամանակ: Դա արդեն ցույց է տալիս որ եթէ ԼՏՊ-ը գա իշխանության գլուխ Հայաստանի դիրքերը ոչ միայ չի ամրանա միջազգային շրջանակներում այլ հակառակը կվարկաբեկվի ու կթուլանա:
Այդ թուրքական թերթը լույս չի տեսնում Հայաստանում որպեսի շփոթեցնի հայերին: Այդ թերթում գրված է թուրքիայի նախագայի խոսքերը որը ցույց է տալիս նրա ոգեվորությունը ԼՏՊ-ի վերադարձի նկատմամբ: Զարմանալին այն է որ ԼՏՊ-ի համակիրները փորցում են ամեն փաստ հերքել ԼՏՊ-ի նկատմամբ օգտագործելով ծիծաղելի տրամաբանություն: Իսկ ինչու թուրքիայի նախագահը չպետք է ոգեվորվի ԼՏՊ-ի վերադարձով՞: Նա միչև հիմա գտնում է որ մենք ամեն գնով պետք է համագործակցենք թուրքիայ հետ, նույնիսկ եթե հայոց պահաջատիրության կամ Արցախի հարցերը վտանգվեն:
Comment by Arman G. — November 27, 2007 @ 11:33 pm
Եթէ Հայաստանում իրոք ընդիմություն կա ապա նրանք իրենց վարկաբեկեցին հավաքվելով ԼՏՊ-ի շուրջը: Իմ կարծիքով, Հայաստանում ոչ ոք անգամ չի կասկածում որ ԼՏՊ-ը չի ընտրվելու ժողովուրդի կողմից: Դա միայն նրա կողմնակիցների երազանքն է որ մարդիկ վախենում են որ ԼՏՊ-ը կնտրվի: Դա մի պրոպագանդայի ձև է որը փորցում է համուզել որ ԼՏՊ-ը ընտրվելու է որը հիմքերից զուրկ է: Հայ ժողովուրդը չի ընտրի մի մարդու որը ոչինչ չունի տալու իրենց!
Comment by Arman G. — November 28, 2007 @ 12:10 am
Havatatsnum em, vor Levon@ ays “@ntrutyunnerin” haghtelu e. Khosel em shateri het, ev gitakits em te inch e irakanum katarvum hanrapetutyunum. Ayn vor @ntrutyunner@ annakhadep @ntrakeghtsiknerov en ants katsvelu, da parzits parz e, hents @ntrutyunneri or@ hanrapetuyan hraparakum sksvelu e havakvel joghovurd@, hajord or@ nrants tiv@ hasnelu e haruravor hazarneri. Da arden kazmakerpvats e… Levon@ dnum e ir teknatsutyun@ vorovhete giti vor arden haghtele.
Comment by hayaser — November 28, 2007 @ 9:56 pm
ET XARABAXCINER@ TOX GNAN XARABAXUM NAXAGAH @NTRVEN. ETQAN XOSOM EQ XARABAX@ MERNA, -TO AY XARABAXCI -INCHI EQ ANTER TOXEL CER CNNDAVAYR@, AY ANTASIBNER. ISK LEVON@ OVA, INCHA, DA MENQ” HAYASTANCINERS KVOROCHENQ. ISK IM KARCIQ@–LEVONI HET ENQ YEV NRA MAZ@ CHENQ POXI AMBORJ XARABAXCINERI HET. HIMA HAMOZVUM EM, VOR JICHT EN ASUM,- XARABAX@ PETQA ARANC XARABAXCINERI-.
Comment by nika — November 30, 2007 @ 9:01 am
Դե քեզի հայ տեղ մի դիր ու սկսի հայերի մեջ պառակտումներ սերմանել: Հայը - Հայ է: Թե ետքան մտածում ես Հայաստանին մասին գնա ԼՏՊ-ի ընտանիքի անդամների հայ լինելուն ուսումնասիություն կատարի: Համուզված եմ որ կքթնես մարդիկ որ անգամ ծագումով հայ չեն: Սրա մասին մտածիր որչ թե մեր առանձեն ել պարակտված ազգին ավելի պարակտի:
Comment by Arman G. — December 1, 2007 @ 5:21 am
voxgujn.uzumem mi erku ban asem.asumen vor menk boloritc shutenk ijel tcareri vrajitc.vorosh komentarianer kardalov xist metc kaskatsner unetca ajd hartcum.tekuz ev internetov harkavore barekirt linel ev hargank drsevorel mimjantc nkatmamb.manavand 1 prezidenti handep,ankax ir sxalneritc harkavore unenal patshach verabermunk.ajn inch nae arel,anghahatelie,isk sxal chi anum na ,ov vochinch chi anum.10 tari heto na tesav te inchen anum ir stextcatc erkri het,sirti chtarav vor tesni te inchpese ajn kortcanvum,ir hangist kjanki toxetc ev portcume andundutc et kashel.na chi,vor piti neroxutjun xndri.nroxutjun piti xndren gexamjanneri,manukjanneri,cadojanneri nmanneri.parze?mi uratcek!
Comment by toma — December 1, 2007 @ 11:21 pm
Աշխարհում բոլոր անտրոպոլոջիստները գտնում են որ մարդու նախնիները ծառերի վրայից իջել են 3 միլիոն տարի առաջ և դրանց մեջ հայեր չեն եղել:
Հարգելի տոմա իսկ ԼՏՊ-ը ինչով է տարբերվում աշխարհի մի ուժեղագույն պետության ԱՄՆ-ի նախագահից՞: Գնա այս Yahoo answers կայք և կտեսնես թե ԱՄՆ-ի քաղաքացիները ինչեր են ասում իրենց ներկա նախագահ Բուշի վերաբերյալ: Նրան նույնիսկ անվանում են շիմպանզէ: Սա կոչվում է դեմոկրատիո և խոսքի ազատություն!!!Իսկ ԼՏՊ-ը եղել է հայաստանի նախագահ և ամենք ել կարող է իր կարծիքը հայտնել նրա մասին եթե դա նույնիսկ կոպիտ բառով լինի: Հայաստանը ԼՏՊ-ը չի ստեղծել այլ այն ստեղծվել է ավելի քան 2000 տարի առաջ: Դե լավ էլի, ԼՏՊ-ի սիրտը չտարավ թե ինչ են անում երկրի հետ: Դու գոնեմ հավատում ես այդ քո խոսքերին: Ինչա հիմա լույս չկա թե գազ, թե շենքեր չեն սարքվում: Ետ ԼՏԻ-ի սիրտե ինչի չեր ցավում իր ղեկավարման ժամանակ՞:
Comment by Arman G. — December 2, 2007 @ 5:24 am
Arman G. du xist sahmanapak anznavorutjunes,pljus najev-populist bari lajn imastov.ev da shat txure,vorovhetev erevume ashxarahajatcki nexutjuni,ev da haxtaharelu hamar,xorurdem talis mi kich heranal kompitz ev kardal grker.ajd depkum kimanas vor sa Hajastani 3-rd veratcnundne .
Comment by toma — December 3, 2007 @ 2:18 pm
Ես կուզենայ քո կարծիքը լսել ԼՏՊ-ի մասին վերլուծական անելով: Բայց դու միայն ասում ես որ նա լավ մարդ է, Հայաստանի առաջին նախագան է և շատ ուրիշ բաներ: Ես չեմ ել կասկածում որ նա որպես մարդ վատն է բայց մենք այստեղ խոսում ենք քաղաքական գործչի մասին և լավ կլիներ որ դու նշեիր նրա քաղաքական ուղղին և անալիզ անեir թե դրանցից որոնք են դրական և բացասական: Վերածնունդ կլինի այն ժամանկ երբ որ Հայաստանը կորցրած լիներ իր պետականությունը բայց Հայաստանը այսորվա պահով անկախ հանրապերություն է: Ինչ վերածնունդի մասին է խոսքը՞:
Comment by Arman G. — December 4, 2007 @ 6:14 am
Nerkayis ishkhanutyun@ hayastanum mongholner en nerkayatsnum. LTP srants hamemat surb e. Asum ek te levoni zjamanak tner chein karutsvum. Migutse ev aydpes. Sakayn nra karavarutyan orok mardkants irents tnerits el chein vrndum ayd taratsker@ shaharkelov andznakan npataknerov ev irents arterkria hashvehamarnerum miliardner kutekelov. Petutyan harstutyun@ hents zjoghovordn e isk petutyan bereketsutyun@ zjoghovrdi bareketsik kyankn apahovel@, voch te serzjik ataturki u robert pashai hashvehamarnerum zroneri tvakanak@… minchev srank goyutyun unen hayutyun@ matnvats e strkatirutyan. Ruminatsineri kan el chkank… hishum ek che te te vonts verch dretsin Chaushescu brnatirutyan@???
Comment by hayaser — December 4, 2007 @ 10:21 pm
vortexe mnatcel mer ankaxutjuni?Amen inch tvelen rusnerin,tcankatcatc pahi,hentc vor votki troren,chenk unena voch kap,och hosank,voch gaz,el chem asum vor paxnelu voch mi tchanapar chunenk,voch erkatuxi erevi vochel odajin chanapar,isk voch mi harevani het voch mi tesak haraberutjun chka.Ur e mer 10 tari arachva ANKAXUTJUNI,vori ich vor apagaerxostanum?
Comment by toma — December 5, 2007 @ 12:38 am
Իրոք ժամանակն է մի քիչ խոսել այն մասին որ արտասահմանի ներդրումները Հայաստանի տնտեսության մեջ դրական երևույթ է: Դու և շատ մարդիկ այսորվա Հայաստանում մտածում են որ եթե մի արտասահմանյան ընկերություն (լինի դա Ռուսական, Ֆրանսիական, Ամերիկյան և այլն) գնում է մի շենք կամ կազմակերպություն դա բացասական երեվույթ է: Աշխարհի բոլոր երկրները խնդրում են որ ինչ որ կազմակերպություն ներդրումներ անի իր երկրի մեջ որով հետև նրանք ստեղծում են աշխատանքի տեղեր և վճարում են մաքս:
Այս քո մտավախությունը որ դու ունես Տոմա անտեղին է որով հետև կազմակերպություները որոնք գնում են կամ ներդնում են իրենց փողերը մի բանի մեջ նրանք առաջին հերթին կնքում են պայմանագիր կառավարություների հետ: Այդ պայմանագրերում նրանք համաձայնվում են որ իրենք պետք է աշխատեցնեն և զարգացնեն այն ինչի մեջ իրենք ներդնում են: Հիմա եթե նրանք խաղթեն այդ պայմանագիրը ղեկավարությունը կարող է չեղյալ հայտարարել իրենց իրավունքները այդ վաճարված մի ինչ որ բանի վրա: Այսինքն եթե այդ ընկերությունը ծախսեր է արել ապա դրանք նրանք չեն ստանա: Ես մի բան չեմ հասկանում քո մտածելակերպից, ասենք թե մեկը (Ռուս) գնել է մի գործարան ինչ է նա վերցնելու է այդ գործարանը տանի Հայաստանից՞: Նա վոչ թե չի կարող տանել դա բայց եթե նա չաշխատացնի այն և մաքս չմուծի ապա իր պայմանագրերը կհամարվեն անիրական քանի որ ինքը խաղթել է նա:
Եվ անհասկանալի է թե ինչ փախնելու մասին ես խոսում՞:
Եվ դու մտածում ես որ 10 տարի առաջ Հայաստանը ապագա եր խոստանում՞:
Տասը տարի առաջ հայաստանը 6-րդ կարքի երկիր ել չեր համարվում, ինչ է մոռացել ես:
Ու վերջապես քեզ կասեմ որ եթե այդքան Ռուսներին չես սիրում ապա նրանց լեզվով մի խոսիր այլապես ձեվական է քո միտքը:
Comment by Arman G. — December 5, 2007 @ 3:37 am