Նախագահը բաժանվել է կնոջից
October 18, 2007
Այսօր վերջնականապես հայտարարվեց, որ Ֆրանսիայի նախագահ Նիկոլայ Սարկոզին եւ իր կինը` Սիցիլիա Սարկոզին բաժանվել են: Պաշտոնական հաղորդակգրության մեջ ասվում է, որ բաժանվել են նրանք փոխադարձ համաձայնությամբ: Ասվում է նաեւ, որ նրանց բաժանվելը արդեն կանոխորոշված էր ամիսներ անց եւ անգամ 2005-ին Սիցիլիա Սարկոզին հայտարարել էր, որ իրեն առաջին տիկին չի տեսնում եւ այդ միտքը ձանձրացնում է իրեն: Սիցիլիան, որ երբեմն մոդելի հոջողակ կարիերա է ունեցել, ամուսնուն չէր ուղղեկցում կարեւոր միջոցառումներին եւ դեռ ընտրությունների երկրորդ փուլին քվեարկության չէր ներկայացել: Սիցիլիան Ֆրանսիայի նախագահի երկրորդ կինն էր, նրանք ամուսնացած են եղել 11 տարի եւ ունեն մեկ որդի: Նրանք երկուական երեխա էլ ունեն նախորդ ամուսնություններից…
Հետաքրքիր է` ինչ կասեիք, եթե երբեւէ նման բան տեղի ունենար մեր երկրում? Եկեք քննարկենք, թե նախագահի անձնական կյանքը եւ նրա ամուսնալուծված լինելը(ինչը նշանակում է` առաջին տիկին չունենալ) ինչքանով է կարեւոր մեզ համար: Իսկ եթե հանկարծ նախագահը նոր սիրավեպ ունենա կամ որոշի նորից ամուսնանալ, ինչպես կարձագանքնեք???


Բարեւ, նախ ես կարծում եմ, որ ֆրանսիայի նախագահի ամուսնալուծվածությունը մեծ ազդեցություն կունենա իր կարիերայի եւ հեղինակության համար: Կարելի էր լավ մտածել ու թեկուզ ձեւական չբաժանվեին: Ինչ վերաբերվում է, թե եթե Հայաստանում տենց բան լինի, ինչ կանենք: Նախ սկսենք ընտեղից, որ Հայաստանում երկու անգամ ամուսնացած նախագահ չէր լինի, հետո իրչ էլ լիներ, չէր բաժանվի, ոչ մի դեպքում: էդ բանը մեր մենթանլտետի մեջ չկա: Ու ես կարծում եմ, որ երկրի նախագահ կամ այլ կարեւոր պաշտոնյա ես դառնում, պիտի ազնձնական կյանքդ հասարակության սեփականությունը դառնա;
Comment by Գեւորգ Հայրապետյան — October 18, 2007 @ 11:49 pm
Այստեղ մենք քննարկում էինք, թե ինչքանով է կարեւոր մեզ` ՀՀ քաղաքացիներիս համար, տեղյակ լինել մեր իշխանական վերնախավի կանանցից: Հետաքրքիր է, կարդացեք նաեւ այս…
http://a1plus.blogsome.com/2007/10/06/83/
Comment by blansh — October 18, 2007 @ 11:54 pm
Գեւորգ, կարող եմ Ձեր ասածից հասկանալ, որ ֆրանսիայի նախագահին կարելի է ամուսնալուծվել, չնայած վատ կազդի վերջինիս հեղինակության վրա, իսկ մեզ մոտ անընդունելի փաստ է նախագահի ամուսնալուծվածությունը:
Comment by blansh — October 18, 2007 @ 11:56 pm
Ճիշտ այդպես, Բլանշ, մեր երկիրն ու իրենցը մեկ չի;
Comment by Գեւորգ Հայրապետյան — October 18, 2007 @ 11:57 pm
Գևորգ ջան, ապա ինչու է այդ կյանքը կոչվում ԱՆՁՆԱԿԱՆ? Այսինքն դա մի բան է, որ ոչ մեկին չի վերաբերվում:
Իսկ նախագահի կին լինելը, իմ կարծիքով, հեշտ բան չէ:
Իսկ մեր երկրում, եթե նախագահը բաժանվի կնոջից, կարծում եմ դա նրա կարիերայի վրա որևէ էական ազդեցություն չի ունենա, բայց խեղճը կգժվի բանբասանքներից, քննադատություններից և վարկածներից:
Comment by Unique — October 19, 2007 @ 2:50 pm
Եվ մի բան էլ հաշվի առնենք, որ մի հայ աղջիկը/կինը կբաժանվի իր ամուսնուց, եթե նա նախագահ լինի???????:0))))))))))))))))))))))))))))
Comment by Unique — October 19, 2007 @ 2:52 pm
Մեզ մոտ բոլորը սիրուհիներ են պահում;;;դա նորմալ է ընկալվում հասարակության կողմից….իսկ ամուսնալուծվելը` ոչ……ինչ որ տարօրինակ չի??ըստ ձեզ?
Comment by kuku — October 19, 2007 @ 3:42 pm
Hay txen piti sirac unena u bolor normal txerqy piti sirac unenan, azgutiuny kap chuni, inch eq karcum Sarkozin sirac chuner?
Comment by Գեւորգ Հայրապետյան — October 19, 2007 @ 5:07 pm
Էս ինչ թեմաներ եք քննարկում առանց ինձ: բա ոնց հայ տղեն պիտի սիրած ունենա, հետո կարգին տղեն պիտի կարողանա սիրած ունենալ, հո ամեն մարդու բան չի: Ու ես էլ Unique-ի պես համաձայն եմ, որ ոչ մի հայ կնիկ չի բաժանվի իր նախագահ ամուսնուց: ԲԱաաաաաաաաաաաաա
Comment by Seroj — October 19, 2007 @ 5:11 pm
Hay kiny pti hnazand lini u es sirum em mer kananc henc irenc hamestutiaun u hnazandutian hamar. Chnayac chem jxtum, erb orinak tesnum em stcharanum mi sirun axchik, sigarety derin u votnery sexanin drac, u manavand erb jubkov a, shat a durs galis ed tesarany. Bayc chei uzi im kiny tenc aner
Comment by Գեւորգ Հայրապետյան — October 19, 2007 @ 5:14 pm
Գեվոր, դու ինձ դու եկար, աչկիս կարգին տղա ես կարգին ճաշակով: Իրոք սիրուն վուլգար աղջիկները լավն են, բայց տուն տանելու աբրանք չեն:
Comment by Seroj — October 19, 2007 @ 5:16 pm
Չէ, սա արդեն չափից դուրս է…
Հայ տղամարդիկ, ձեզ դուր են գալիս գռեհիկ կանայք, բայց դուք չխոսկան չադրավորների հետ եք ամուսնանում? Ինչ խնդիր կա, ամուսնացեք նրա հետ, ում հետ ուզում եք, ով համապատասխանում է ձեզ ամենինչով…..
Հետո էլ “սոված շների” (ներողություն եմ խնդրում, այլ բառ չգտա)պես չեք նայի ուրիշի կանանց, եթե նրանք որոշեն ոտները սեղանին դնել: Չէ, որ դա նրանց իրավունքն է ու ցանկությունը…
ՈՒ….. ինչու եք խոսում բոլոր կանանց մասին որպես միատար զանգվածի, բոլոր կանայք միեւնույնն են?
Ինձ հատկապես “սպանեց” այն արտահայտությունը, որ հայ կինը երբեք չի բաժանվի իր նախագահ ամուսնուց: Լուրջ եք ասում? Հայ կինը քծնող, անինքնասեր ու ցուցամոլ էակ է ընդհանուր առմամբ? Եթե այդպիսին է, ուրեմն դուք եք ընտրում նրանց ու արժանի եք ձեր ընտրությանը: Ինչ կասեք?
Comment by blansh — October 19, 2007 @ 5:29 pm
Չնայած, որ կանացի սոլիդարությանս կպաք եւ կշարունակեի այս թեման անվերջ, մինչեւ ասպետական ներողությունը ձեզանից, բայց…
Կխոսեմ բուն թեմայից… Ոչ թե նորմալ չէ է, այլ աննորմալ է պարտադիր սիրուհի ունենալը, ըստ իս, իհարկե:
Մյուս կողմից, եթե նորմալ է սիրուհի ունենալը, նորմալ է նաեւ, որ նրանց կանայք սիրեկան ունենան: Ուզում եմ ասել, որ եթե երբեւէ բամբասանքներ լինեն, որ օրինակ` որեւէ քաղաքական գործչի կինը սիրեկան ունի (ու այդպիսի բամբասանքներ եղել են), ես հարցնում եմ, իսկ ամուսինեը սիրուհի ունի? Եթե ունի, ուրեմն նորմալ է, իրեն հարգող կին է, եթե ոչ……………………
Կարող է Սարկոզին սիրուհի ունի ու կինն էլ, ինչպես կվարվեր իրեն հարգող ցանկացած մարդ, բաժանվում է ամուսնուց համար, ուղղակի այս ամենը չի հրապարակվում, հը?
Comment by blansh — October 19, 2007 @ 5:38 pm
Es lriv hamadzayn em Blansh-i het:
+1
Comment by Nina — October 19, 2007 @ 6:12 pm
այո,,,ես համաձայն եմ;;;;
մարդը պետք է ազատ լինի….եթե չի ուզում բավարարվել մեկով, ապա պետք է չամուսնանա…..
եթե ինչ-որ պահի այդ մեկը էլ չի դզում, ստիպված յոլլա գնալ, ինչ որ պարտավորություններից ելնելով, դա ստրկամտություն է;;;;
այնպես որ, եթե նույնիսկ կան այդ պարտավորությունները, շատ հարգում եմ այն կանանց, ովքեր սիրեկաններ են պահում….քանի որ իրենց տղամարդիկ էլ են պահում;;;հասնում ա….
չնայած ես անձամբ, զայլա չէի ունենա….կամուսնանամ, երբ շատ հավանեմ կոնկրետ մեկին, եւ կբաժանվեմ, երբ ձանձրանամ….
երեկ նոր դվդ-ով կինո էի վերցրել նայում էի…շատ համահունչ է այսօրվա մեր քննարկվող նյութին…նոր ֆիլմ է, տեսել եք? ,,vikup,, հայերեն երեւի ,,փրկագին,,….
Comment by kuku — October 19, 2007 @ 6:17 pm
Հիմ ա պետք է սպասել, թե երբ են Սարկոզին ու Սեգոլենը ամուսնանում… կարծեմ Սեգոլենն էլ էր չէ՞, բաժանվել
Comment by reporter_arm — October 19, 2007 @ 6:40 pm
Gevorg, Seroj ev nranc nman mtacox txaner kam txamardik, Inch e nshanakum kargin txen piti sirac unena???mi pah patkeracreq , te zer kin@ sirac uni, inch kaneq? iharke mexm asac lav cheq verabervi, nuynn el iraviunq uni zer kin@, isk inchi hamar e anhrajesht sirac, ete unes sireli kin, isk ete kin@ sireli che, bajanvi ev amusnaci sirac knoj het
Nuynn el kasem naxagahneri hamar, ete et mardik chen karoxanum irar het aprel, ete irar chen sirum, inchi petq e irar het apren, tox sirun zevov bajanven, isk ete naxagah@ uni sirac kin, tox amusnaan, inch ka tex?inchi petq e da andradarna mer erkri vra, aveli anparkesht e nra koxmic siruhi pahel.
jisht chem Blansh?
inz hetaqrqir e Arman@ inch e mtacum ays harci shurj?
Comment by lilit — October 20, 2007 @ 5:32 pm
Ինչպիսի մարդիկ…. reporter_arm, մի քիչ հաճախ մեզ ուրախացրու
))
Հա, Ռոյալը հաստատ բաժանվել է ամուսնուց, կարծեմ մի 6 ամիս առաջ էին դրա մասին խոսում, ասում էր` բաժանվում է դավաճանության համար:
Ինձ դուր է գալսի Սեգոլեն Ռուայալը, կայֆ կին է երեւում, կուզենայի, որ ինքը նախագահ ընտրվեր: Բայց կարծես առաջին տիկինն էլ վատ չի: Հետո ամբողջ Ֆրանսիան իրենց կողմից կլինի:
Իսկ ենթադրությունդ ինչ-որ բանի վրա է հիմնված?
Comment by blansh — October 20, 2007 @ 7:06 pm
kuku, ֆիլմը ինչպես ավարտվեց?
Ուզում եմ հարցնել` առակդ ինչ կցուցանե?
Comment by blansh — October 20, 2007 @ 7:09 pm
blansh jan, cavd tanem, es ho chem asum, vor du tenc nexanas. Axr liqy qo asac -cadravor- axchik ka, vor iranc pti tun tanel, vorovhetev txa ches, ches haskana, vonc bacatrem, bayc bac-mac axchiknerin chnayel el chilinum, karch asac harganqners, sax axchikneri hamar asvacy qo vra mi vercru
Comment by Seroj — October 21, 2007 @ 3:54 pm
Չէ blansh ջան, ի՞նբչ ե սաում, ուղղակի կատակում եմ… Չնայած, կարող է եւ Սարկոզիի մտքով նման բան անցած լինի… դե, Սեգոլենի հետ ամուսնանալ չէ, բայց դե, ոնց ասեմ , ավելի մոտից ծանոթանալ։ Ասում են, չէ, որ ատելությունից սեր մեկ քայլ է։ Ինչու՞ նրանք չանեն այդ քա՞յլը։
Comment by reporter_arm — October 23, 2007 @ 1:43 pm