Լռությունը դավաճանություն է…

August 9, 2007

Օգոստոսի 6-ին Կենտրան եւ Նորք-Մարաշ համայնքների առաջին ատյանի դատարանը կայացրեց մեղադրական վճիռը Շուշիի առանձնակի գումարտակի հրամանատար Ժիրայր Սեֆիլյանի, "Հայրենիք ու պատիվ" կուսակցության անդամ Վարդան Մալխասյանի եւ ազատամարտիկ Վահան Արոնյանի նմատմամբ: Սեֆիլյանը եւ Վահան Արոնյանը դատապարտվեցին 1,5 տարվա ազատազրկման`ապօրինի զենք կրելու մեղադրանքով (235 հոդված, 1-ին մաս): Վարդան Մալխասյանը դատապարտվեց 2 տարվա ազատազրկման հակասահմանադրական կոչեր անելու մեղադրանքով (301 հոդված):

Դատավճռից առաջ Սեֆիլյանը իր վերջին խոսքում ասել է. ՙՍա դատարան չէ,սա թատրոն է: Նույնիսկ ամենաիշխանամետ գործիչը չի կարող ապացուցել, որ մեր գործողություններում հանցակազմ կա: Սա պատվեր է: ԱԱԾ-ն ծառայում է երկու հոգու (Ռ. Քոչարյան եւ Ս. Սարգսյան) շահերին: Այս գործի հետ առնչություն ունեցող բոլոր մարդիկ պատասխան են տալու հետո: Հայտնի զույգի կարճ խելքով փորձում են ինձ պատժել եւ վախեցնել ժողովրդին: Ժողովուրդ ջան, այս հակահայ ռեժիմից պետք չէ վախենալ, պետք է պայքարել: Այս անբարո ռեժիմը ուժեղ չէ, ուժեղը մենք ենք՚: (Մեջբերում "Հետք"-ի նյութից):

Առաջարկում եմ կարդալ հերոսների դատավարության նախապատմությունը այստեղ, այստեղ եւ այստեղ: Կարդացեք նաեւ պատգամավորական խմբի զրույցը Ժիրայր Սեֆիլյանի հետ եւ նրա ձերբակալման մանրամասներ: Թեւ ընտրությունների շրջանում որոշ քաղաքական ուժեր համարում են, թե հաջողել են "սսկացնել" հերոսներին, բայց ձերբակալման օրից ժողովուրդը եւ շատ կազմակերպություններ տարբեր բողոքի ակցիաներով ու նախաձեռնություններով նրանց հետ են, ինչը ոչ մեկը չի իշխանություն չի կարող վերցնել:

Բնական հարց. ե՞րբ են ազատ արձակվելու հայ քաղբանտարկյալները… Ժիրայր Սեֆիլյան, Վահան Արոնյանը, Վարդան Մալխասյանը, Ալեքսան Արզումանյան, Արման Բաբաջանյան

Նկարները "Հետք"-ից`Հակոբ Պողոսյան:

16 Comments »

The URI to TrackBack this entry is: http://a1plus.blogsome.com/2007/08/09/p57/trackback/

  1. Սաղ սարքովի գործ էր Ժիրոյի ու իրա ընկերների ու բոլորն էլ գիտեն դրա մասին: Բայց բոլորը չգիտեն, որ էդ սարքած էր ոչ միայն քաղաքականության նպատակով կամ ընտրությունների պատճառով, այլ որովհետեի էս տղերքը գիտեին ու իտեն, թե ով ինչքան ա էն բանից կերել ու ոնց ա դա իրականացրել: Բայց ախր սարքողներն էլ են հաստագլուխ, ձեւերն էլ չգիտեն, էդքան ափաշկյարա չի կարելի սարքել, հակառակ ռեակցիան եղավ, երբ որ հեռուստաներով ցույց տվին Վանոյենց տնից բռնագրաված զենքը, ախր ոչ միայն ԱԱԾ, սաղ մարզը գիտեր, որ Վանոն զենքեր ունի ու քանի անգամ են զինված ուժերը ու բոլորը օգտվել դրանից ու ուրիշ բաներից: Համ էլ էս դեպքերից հետո Ժիրոյի պոպուլյարությունը աճեց ու թող հաստագլուխները գլուխ ջարդեն, թե ոնց գցեն հեղինակությունը: Համ էլ Լիբանանից էլ փող չի գա, սփյուռքը կթքի սրանց վրա, տեսնենք ինչ հիմնադրամի դրամաշնորներն են լափելու: Անուղեղ բռնակալների երկիրա ու չգիտեմ Նաիրի Հոինանյանի սխրանքը գործեմ, ժողովրդիս կազատեմ ես անուղեղներից:
    Ու ընդհանրապես Ժիրոն ես նշված քաղբանտարկյալների շարքում ամենահեղինակավորն ա ու հերոսականը, որ անգամ մի հինգ շարք վերեւ պտի լիներ:

    Comment by Պատասխանատու իր խոսքերին` Սերոժ — August 10, 2007 @ 12:49 am

  2. Էս առավոտ “Առավոտ” կարդացի ու շատ ջղայնացա: Իրանց ապրանքը վաճառելու համար էնքան են ստորացել, որ տաղանդավոր նկարիչ ու ընդհանրապես կարգին մարդու` Մարկոս Գրիգորյանի հիվանդանոցում խնճուկ նկարը դրել էին առաջին էջում: Ախր էթիկա-մեթիկա եք խոսում, բա սրա մասին ինչ կասեք: Դե քնդրադարձեք բլոգում, հարցրեք մարդկանց իրանց դուրա գալիս տենց նկարները:

    Comment by Պատասխանատու իր խոսքերին` Սերոժ — August 10, 2007 @ 1:35 am

  3. Նախ Սերոժ. համաձայն չեմ քեզ հետ;;քո տրակտովկեքի հետ;;;Առավոտի դրած նկարը էտիկայից դուրս չէր. քանի որ կոնտրաժուր էր, եւ ուղղակի պրոֆիլն էր էտ մարդու,եւ ոչ մի հետքեր չէի երեւում կարծես թե. ուղղակի քեզ վրա տպավորություն է թողել, քանի որ պառկած էր….բայց կարեւորը լուրն էր..հասկանում ես. չլիներ Առավոտը, դու չէիր իմանա դրա մասին. իսկ ըստ քեզ ինչ կադր պետք է դներին?Ուրախ-զվարթ էտ մարդուն, բեղերը սրած?? Բա ինչ? Դա ինձ թվում է ամենակարեւոր եւ էքսկլյուզիվ լուրն էր;;;;եվ նկարն էլ օպերատիվ նկար էր. այնքան որ-ազդեցիկ լիներ, եւ այնքան որ-ստրես չառաջացներ;;;;;լուրն էր ցնցող, այլ ոչ թե նկարը…..Բա..լրիվ էտիկայի մեջ էր;;;
    Ես հիշում եմ ձմռանը Հայլուրով մի հատ նյութ էին տալիս. հիշում եք, որ մի հատ տղայի մաս-մաս կտրտել էին եւ պահել մեքենայի բագաժնիկում….
    ՈՒրեմն ետ մարազմատիկ Հայլուրը, ամբողջ ինֆորմացիոն նյութում, կռուպնի ցույց էր տալիս էտ բագաժնիկը, կտրտած մարմինը, հետո էլ ինչ որ ձեռք ձեռնոցով, երեւի մենթ, բռնեց ետ կտրտած կտորներց մեկը եւ բարձրացրեց, որ ավելի լավ երեւա;;;;դա գլուխն էր;;;;;հավատացնում եմ ձեզ, այ վոնց դուք սարսռեցիք սա կարդալուց, ես 100 անգամ շատ, քանի որ հիշեցի էտ կադրերը……խայտառակություն էր;;;;;;այ դա էր էտիկա Սերոժ;;;;Կա մեկը ով հիշում է դա????ԵՍ ՈՒՂՂԱԿԻ ՄԵՌԵԼ ԷԻ:::::ՍԱՐՍԱՓԻՑ::::ՋՂԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԻՑ:::

    Comment by ku ku — August 10, 2007 @ 8:49 pm

  4. Փաստորեն Սերոժ դու կարծում ես որ Նաիրի Հունանյանը հերոս էր???Ինքը իրան տենց էր համարում, դու էլ???
    Իսկ ինչ վերաբերում է Ժիրայրին, ես իրան չեմ հավանում, մութ տիպ ա;;;
    Բայց եւ չեմ ժխտում, որ կարող ա լավ կռվել ա…..
    Ուղղակի դեմ եմ, որ սենց ձեւով են մարդկանց հետ հաշվեհարդար տեսնում, ու անկախ իմ վերաբերմունքից պատրաստ եմ պաշտպանել էտ մարդուն;;;Ընդհանրապես, ես լարծում եմ, անկախ մեր վերաբերմունքից, դեպի այս կամ այն մարդը, երեւույթը, միեւնույն է պետք է պաշտպանել , եթե էդ մարդը ընկած է, նեղն է…..համաձայն եք????
    Նույն ձեւով էին վարվել դաշնակների հետ էն թվերին, իսկ իրենք հիմա …դաշնակաները…..ուր են????Բա….Կարծեմ դու էիր չէ Սերոժ Վահանին համակրում;;;;;;;;միգուցե դու չէիր…..
    Ասածս այն է, որ անկախ նրանից մենք, դու ոնց էինք վերաբերվում էտ մարդկանց, որոնք սպանվեցին 27-ին, միեւնույն է իրենց սպանել են, իրենք զոհ են,,, եւ ոչ մի դեպքում չի կարելի Հունանյանի արածը սխրանք կոչել;;;;;;;ՀԸ??

    Comment by ku ku — August 10, 2007 @ 9:04 pm

  5. Փաստորեն այդպիսի կադրեր է ցույց տվել “Հայլուրը”???
    Ես չեմ տեսել ու իրականում չէի էլ տեսնի, որովհետեւ “Հայլուր” հազվադեպ եմ նայում, առհասարակ TV չեմ նայում, իհարկե հիմա դա այլ հարց է:
    Ուզում եմ հարցնել, այդ ժամանակ ոչ մի արձագանք չեղավ “Հայլուրի”-ի այդ կադրերին, ոչ ոք չխոսեց???

    “Առավոտում” դրված նկարի մասին… Էթիկայի առումով անգամ թույլատրելիի սահմանը չէր անցել, ըստ իս իհարկե, իրոք ցնցվեցի լուրից:
    Սերոժ ջան, իրականում կարելի է բլոգում խոսել միջադեպի մասին, շհնորակալ եմ, որ ինքդ ես թեմաներ առաջարկում, բայց էթիկական խախտումի մասին, այդքան էլ հակված չեմ: Հը? Ինչ կասեք, ժողովուրդ???

    P.S. “Առավոտի” արխիվում դեռ ամսի 9-ը չկա, մինչեւ օգոստոսի 3-ն է, հենց դրեցին, հղումը կդնեմ, որ մյուսներն էլ տեսնեն առաջին էջի նկարը` Մարկոս Գրիգորյանը խոշոր պլանով ու մյուսներն էլ կարծիք կասեն վերջինի` անէթիկական լինելու վերաբերյալ, եթե իհարկե այդպիսին է…

    Comment by blansh — August 11, 2007 @ 12:33 am

  6. et nyuty es nayel ei, qani or zer krugi, lragroxneric meki exbayrn er da……aynpes vor inz tum e shat lragroxner tesac klinen;;;
    inch eraberum e et Leon Markosin, cavum em ira het katarvaci hamar, bayc ekeq ayl tesankyunic nayenq;;;
    duq tesel eq ira havaqacun, vory cucadrcum e tangaranneric mekum/???
    chishtn asac es chem nayel erbeq, im karciqy chunem, bayc verjers mi qani tarber hodvacner kardaci dra masin;;;;inz tvum e et avazakayin ararqy, shat hnaravor e vor kap unena ira havaqacui het;;;;;inch kaseq???
    Es mi tex kardaci,, ekav 1 amso, mnac 15 tarov,,, vortex boxoqum ein, te et ankap havaqacun erb en tanelu,,,,,,mek ayl tex, urish arvestagetner, asum ein, vor petq e hpartananq tenc havaqacui hamar, ev ayln;;;;ayd 2 irar hakasox hodvacnery es verjin 1-1,5 amsum er….u es nuynisk mtacum ei , apsos vor inqs chem tesel et havaqacun, vor im karciqy unenayi havaqacui nkatmamb;;;;;;mi xosqov inch eq karcum, karox a kap ka ira gorcuneutyan het et harcakumy???

    Comment by kuku — August 12, 2007 @ 12:30 am

  7. հա, կու-կու, ես եմ պաշտպանում Վահանին, որովհետեւ կարգին մարդ ա, խելացի գործիչ ու ի վերջո, լավ հումորի զգացում ունի, եթե նամյուկ ես անում, որ դաշնակները ուր են Ժիրոյի գործում, ասեմ……………….ինչ ես կարծում, դաշնակները առանձին պայքար պիտի սկսեն Ժիրոյենց համար, հա, արժեն, հերոս են, բայց հիմա հարցը այլ է ու խաղի կանոններն են այլ, պետք չի էլի տենց ասել:
    ես էլ եմ ասում, որ զոհը զոհ ա, բայց…………………մյուս կողմից նայի, մարդը` Նաիրին, համարձակություն ունեցավ գնալ ու բոլորին մաքրել միանգամից:
    Չէ, կարջին գործա արել, բայց հերոս չի, կարգին գործ անող;;;;;;;;;;;
    Ինքը, ասեմ, դաշնակ չէր, մերոնցից չէր, լուրջ եմ ասում

    Comment by Seroj — August 12, 2007 @ 6:14 pm

  8. Blansh karcem lragrox es, che….du partaor es ev tv nayel, ev bolor tertery kardal, ev zeri het radio lsel;;;;da qo masnagitutyan hamar anhrajesht payman e,,,,da qez shat kogni, ete du misht texekacac lines, boloric shat;;;;;
    Seroj,,,,,,,,,,,,,,,ay tanc cakvecir;;;;;;;;;;;;;axr es zgum ei vor normal mardy tenc mtqer chi karox unenal…..chi karox Vahanin havanel/baci ira cinikutyuny ev humory gnahateluc/,tenc ardaracnel, tenc mtqer karox e unenal miayn dashnaky;;(((((((;;;;Nairin el e dashnak,,,,,zeroncic a;;;;;
    inz misht hetaqrqrel e, vonc a mardy dashnak darnum????Kpatmes????
    dary u djvar mankutyn es unecel????asa;;;;;qits ktrem, te tenc chi;;;;;
    kam el urish problem a exel hetd,,,,patmi ;;eli;;;;

    Comment by kuku — August 12, 2007 @ 10:59 pm

  9. ha du cisht es asum, hima Jiroyov zbaxvelu jamanky chi,,,,u vapshe;;;;Vahanenc het nstacnery,,, der nstac en,,,,/es hech iranc chem pashtpanum/,isk iranq hrajarvum en nrancic,,,,Arcruni ev ayln,,,,,/
    Chisht a , hima urish bani jamanakner a dashnakneri hamar….operayi hayatum carer ktrelu u kafener ashxatacnelu, saunaner ashxatacnelu, markanc talanelu tarber lottoneri mijocov/karcum em citelu kariq chka, haskanum es incheri masin a xosqs/,tv-ner pahelu, eritasardneri mej atelutyun sermanelu jamanakn e hima,,hima iranq xarn en,,,,jiperov,,,, drsic pox berelov, vory aylaserum e nersi mardkanc psixologian,,,,mi hat gorcaran kan himnac qo dashnaknery???ASA…..ETQAN POX EN BERUM, tarber predlogov, ,,,et urish tema a;;;bayc zeronq hima iskapes xarn en,,,,der liqy glux ka lvalu;;;;;;

    Comment by kuku — August 12, 2007 @ 11:10 pm

  10. Փոքրիկ մեկնաբանություն Նաիրի Հունանյանի կերպարի մասին, քանի որ խոսք գնաց վերջինիս հերոս լինել-չլինելու մասին…
    Մեկ տարի առաջ, երբ հոկտեմբերի 27-ի մասին ռադիոհաղորդում էինք պատրաստում, մի առանձին հատված նվիրված էր Նաիրի Հունանյանի կերպարին, պիտի բացահայտեինք ով է նա իրականում եւ ասենք` ինչ պայմաններում է զարգանում ահաբեկիչը եւ այլն, եւ այլն…

    Այսպես, կուրսեցիները պատմում են, որ միշտ ինքնահաստատվելու խնդիր ուներ, դիմագոգիա էր անում, վիճում դասախոսների հետ, ընկերները պատմում են, որ շատ էր հպարտանում աղջիկների հետ իր տարբեր սիրային կապերով ու պատկերացրեք աղջիկների շրջանում հաջողակ էր:

    Արածը արդարացնելու մասին…եթե հիշում եք Նաիրի Հունանյանը միշտ շեշտում էր իր արարքի` ժողովրդի եւ հայրենիքի համար արած լինելու փաստը. այսպես, հոգեբանը ինձ պարզաբանեց, որ ի վերջո արարքը մյուսների եւ ինչու չէ սեփական անձը արդարացնելու միջոց է, այնպես որ բոլոր հանագործների վերջին հանգրվանը հայրենասիրությունն է:

    Հա, չմոռանամ, Սերոժ ջան, Հունանյանի քաղաքական հայացքների մասին խոսելիս, բացի նրանից, որ վերջինս հոգով երդվյալ դաշնակ էր, դաշնակցության շարքերում է եղել (գոնե դա, որ կուսակցությունը չի ժխտում) եւ հեռացվել է, ըստ Հունանյանի ցուցմունքների, որովհետեւ խիստ քննադատության է ենթարկել Կենտրոնական կոմիտեի “եսակենտրոն” քաղաքականությունը, ըստ կուսակցության` լրատվական գործակալություն ստեղծելու եւ այլ պատճառներով:

    Ի դեպ, եթե չեմ սխալվում Եվպատորիայից վերադառնալուց (97-99թթ) Հունանյանը իր ծառայություններն է առաջարկել Երկրապահներին, Հանրապետականներին, 99-ին Կարեն Դեմիրճյանի շտաբին:

    Comment by blansh — August 13, 2007 @ 2:20 am

  11. Ի պատասխան կուկու-ի դիտողությանը, թե ինչ եմ պարտավոր անել որպես լրագրող…
    Այո պարտավոր եմ ինֆորմացված լինել` առաջինը եւ լավագույնս, բայց ինֆորմացիայի աղբյուրները տարբեր են եւ TV-ի էլ կարելի է նայել ինտերնետով, նաեւ մի քանի հայկական TV-իներ:

    Ի վերջո հարցը պետք է նայել այլ տեսանկյունից էլ… Ինչ-ինչ ալիքներ չեմ նայում կամ թերթեր չեմ կարդում, որովհետեւ պարզապես չեմ վստահում իրենց ինֆորմացիային կամ դուրս չի գաիս մատուցման ձեւը եւ այլն, եւ այլն…
    Իհարկե, դա չի նշանակում, որ այս ԶԼՄ-ների գործունեությանը չեմ հետեւում ընդհանրապես… բա չիմանամ մարդկաց գլուխները արդուկելու հայկական գեղացի մեթոդները եւ “մեթոդիստներին”??? Թասիբի հարց է…

    Բայց ասեմ, որ ինֆորմացիա ստանալու լավագույն մեթոդը breaking news-ն է, հիմա արդեն Հարավկովկասինն էլ կա, համ վիդեո համ էլ ծավալուն նյութեր: Հիշեցրու, ցույց կտամ անվճար գրանցվելու ձեւերը եւ հավատացնում եմ` բոլոր իրադարձությունները բոլորից շուտ կիրմանաս…

    P.S.Այսօր հոգնած եմ, երկար եմ գրում, հայցում եմ ձեր ներողամտությունը, բայց մի բան էլ ասեմ…”ինչու TV-ի չեմ նայում-ի” վերաբերյալ…որովհետեւ, երբ տուն եմ գալիս, արդեն բոլոր ալիքներով գիշերային ֆիլմեր են լինում…

    Comment by blansh — August 13, 2007 @ 2:49 am

  12. AMOT MEZ
    ajn vor Sefiljann u Malxasjan@ ayjm bantum en MER BOLORI TULUTYAN MASIN E XOSUM. ajsor nranq, vax@` menq. 301 hodvac@ petq e veracnel, qani urish lav txerq bantum chen hajtnvel. amot mez

    Comment by arman — August 16, 2007 @ 1:19 pm

  13. Բլանշ, հետաքրքիր էր Նաիրի մասին գրացներդ

    Comment by Seroj — August 17, 2007 @ 1:47 pm

  14. Կուկու իրականում դու բարդույդներ ունես մանկությունից ես գող ու ավազակների հետ մեծանալու, չնայած Հայաստանիցս հեռու եմ մեցածել, բայց էնդեղ ես քցողների ու գեղերի մասնա չկար ու չի ազդել իմ հոգեբանության վրա, քո վրա, քո ագրեսաիայի վրա, երեվի; Ընդեղ Հայաստանից հեռու մենակ դաշնակներն են հոգին պահպանում հայի ու հայ կրթում, դաստիրակում, հետո էլ ստեղ չգիտես ինչի չեն ընդունում էդ իսկական հայերին ու դուրս են տալիս; Գիտես, ուղակի հավես չունեմ հետդ մեշոկ մտնելու, դու քո կարծիքն ունես, ես իմը ունեմ; Արի հանգիստ մնա ու դուրդ չի գալիս ուրիշ բլոգում գրի հա

    Comment by Seroj — August 17, 2007 @ 1:51 pm

  15. Es mi trucik staca, grvac er
    Jirayr Sefilyant bantarkvac a, ba ches amachum???
    AMACHUM EM, inch anem?

    Comment by Nina — August 17, 2007 @ 4:00 pm

  16. Serozj asum es Nairin lav gorts e katarel, makrel e azg@… um azgayin herosnerin?? Moratsel es ov er mahapartneri banak@ dzevavorel, ghararabaghyan paterazmi haghtanakin amenamets luman drel?? Isk inch verabervum e dashnaknerin, srank chein ays tarva khorrdaranakan @ntrutyunnerin kartofili sermatsuov tuki telov koghk koghki hhk-i u bhk-i het miasin, zjoghovrdin ahabekelov @ntroghneri dzaynn arnum. Aysorva dashnaktyutyan kazmum voch mi dashnak chi mnatsel, ardar iskakan dashnaknerin ays ahabekichner@ shut en heratsrel kusaktyutyan kazmits, vor irents sev gortser@ irakanatsnelun voch vok chkhangari.

    Kich e mnatsel, 2 amis…. LTP ztelu e mer azg@

    Comment by հայասեր — December 19, 2007 @ 12:09 am

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>



Anti-spam measure: please retype the above text into the box provided.