Իշխանափոխություն, թե ընդհանրապես հեռացնենք քաղաքական դաշտից?

July 25, 2007

Ասում են` քաղաքականությունն էլ նորաձեւություն ունի եւ նորաձեւ են ոչ միայն հատուկ հայտարարություննը, իրար վրա ցեխ շպրտելը, այլեւ դեմքերը… Հավանաբար Սերժ Սարգսյանի դեմքը ամենանորաձեւն է հայկական չափանիշներով…  Ցավով փաստում եմ, որ մեզ մոտ ծերանում է քաղաքականությունը. անընդհատ նույն դեմքերը, նույն արտահայտությունները, նույն հումորը…դե լավ էլի: Չեմ ասում, որ շատ վատ է, նոր դեմքեր էլ են չէ պետք? Ինչ եք կարծում, մեր քաղաքական ոլորտում սերնդափոխության ժամանակը չէ, էլ չեմ ասում իշխանափոխության: Նշեմ, որ վերջերս "Ա1+"-ը հարցում էր անցկացրել իր ընթերցողների շրջանում եւ պարզել, որ մեծամասնությունը իշխանափոխության է ձգտում:   Հերթը մերն է, եկեք հիմա էլ մենք քննարկեն, թե ում է պետք հեռացնել քաղաքական դաշտից եւ ում իշխանությունից: Անձամբ ես անկեխծ եմ լինելու, իսկ Դուք?

25 Comments »

The URI to TrackBack this entry is: http://a1plus.blogsome.com/2007/07/25/54/trackback/

  1. De es karcum em, vor mez iroq petq e aveli eritasard ishxanutyun.
    Bidzukner@, haryur tari a pordzum en inch-vor ban anel, bayc drancic xer chenq tesel.

    Comment by Saucy — July 25, 2007 @ 7:01 pm

  2. U im karciqov petq a qshel Sadoyanin. Iran @ndhanrapes chpetq e tuylatren vor xosa, vorovhetev ira dzen@ antaneli a.

    P.S. Husov em dzer vra el a azdum et xjxjik@.

    Comment by Saucy — July 25, 2007 @ 7:10 pm

  3. Հանել Սադոյանին, ճիշտ ես ասում, Գեղամյանին, պայթաց ընդիմությանը Ստեփան Դեմիրճյանին, Էդ Արամ Սարգսյաններին` Գ. ու Զ.
    Սաղ թող հանգստանալու գնան, ընդիմություն երեւույթի համ ու հոտն էլ չփչացնեն

    Comment by Armen — July 25, 2007 @ 7:32 pm

  4. Առանձին անդրադառնամ նաեւ իշխանությունններին, հանրապետական գելերին ու էդ դաշնակներին, ասեմ անգամ Բարգավաճները ավելի լավն են, նոր դեմքեր կան, նոր գաղափարներ էլ կարողա լինեն, ով գիտի
    Իսկ ընդհանրապես, ղարաղաբցիներին պիտի հանել ու ղարաղաբյան ցագում ունեցող ցանկացած պոլիտիկի հեռացնել քաղաքական դաշտից, թող գնան իրենց դեմոկրատական Ղարաբաղում ինչ ուզում են անեն, մեր երկիրը չթունավորեն:

    Comment by Armen — July 25, 2007 @ 7:36 pm

  5. Ճիշտն ասած ես էլ հոգնել եմ բոլորից, բայց մեր երիտասարդներն էլ ասես կամ չեն ուզոմ ,, անշառ գլուխները շառի տակ դնել,, կամ էլ չեն կարողանում…

    Comment by Սոնա — July 26, 2007 @ 9:42 am

  6. Ճիշտն ասած չգիտեմ, թե ում կարելի է փոխել ու թողել, բայց որ մեր ընդիմադիր գործիչները արդեն մեզ հոգնեցնում են ու նաև իրենք իրենց են հոգնեցնում դա փաստ է: Կարելի է ուղղակի թարմացնել ընդդիմադիր դաշտը և ասպարեզ հանել նոր Նիկոլ Փաշնյանների;;;;; :@

    Comment by Ճուտիկ — July 26, 2007 @ 12:34 pm

  7. :) :( ;)

    Comment by Ar. — July 26, 2007 @ 1:29 pm

  8. Ինձ տվում է բոլորդ տանում եք դեպի Արթուր Բաղդասրյանը??Ճիշտ եմ ջոկել???
    ես խարակիրի կլինեմ, եթե դա է ձեզ դուր գալիս”””’
    Իսկ ինչ վերաբերում է Նիկոլին, դուք կարծում եք , որ նա ազնիվ է???

    Comment by ku ku — July 26, 2007 @ 5:01 pm

  9. Ku-ku jan karcum em qaxaqakanutyan mej aznvutyun@ amenakarevor@ che. Isk inch verabervum e Baxdasaryanin, inqn el nenc vochinch ira jamanakn aprac mard a.

    ARMEN jan karcum em petq che aydqan vat tramadrvel Xarabaxcineri dem. Ev arandznacnel Xarabaxn u Hayastan@.

    Comment by Saucy — July 26, 2007 @ 8:08 pm

  10. Նախօրոք նշում եմ, խիստ սուբյեկտիվ եմ…
    Չհաշված թերությունները Արթուր Բաղդասարյանը վատ չէ, կարելի է թողնել ասպարեզում, բայց ես օրինակ չեմ հասկանում ՀՀՇ Արամ Մանուկյանը մինչեւ հիմա ինչ է անում քաղաքական դաշտում կամ հավակնոտ Վազգեն Մանուկյանը (ընդդիմության միասնական թեկնածուի հույսեր ունի) կամ համաձայն եմ Արեմենի հետ` Արամ Գ.եւ Զ. Սարգսյանները…
    Հանրապետականների կաստան ինձ ընդհանրապես դուր չի գալիս, բացի Դավիթ Հարությունյանից` բուն հանրապետական չեմ համարում, դաշնակներից Լոքյանը հանգստանալու կարիք ունի…
    Էլ որն ասեմ, էլ որը… “աննման” են բոլորը…

    Comment by blansh — July 27, 2007 @ 2:01 am

  11. Ճուտիկ ջան, “Իմպիչմենտ” հաճախ ես գոռում?

    Ի դեպ, Փաշինյանն էլ վատը չի, կարելի է թողնել…
    Ընդհանրապես խորհրդարան անցած լրագրողները բոլորը լավն են, բացի բարգավաճական Արամ Սաֆարյանից…

    Comment by blansh — July 27, 2007 @ 2:12 am

  12. Ոչ blansh ջան , ես ընդհանրապես իմպիչմենտ չեմ գոռում, միայն այն դեպքերում, երբ կուրսից ինչ որ մեկը վրաս ահավոր ձևի ազդում է… Նույն կերպ կարող եմ գոռալ ըննդիմադիր շատ գործիչների դեպքում. ասեմ նաև, որ Արթուր Բաղադասարյան էլ բացառություն չէ.

    Ի?ՆՉ ԱՐԵՑ ՄԵԶ ՀԱՄԱՐ ԱՐԹՈՒՐ ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆԸ ԱԺ ՆԱԽԱԳԱՀՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ, ՈՐ ՀԻՄԱ ԻՆՉ ԱՆԻ…;;;;;;… :)

    Comment by Ճուտիկ — July 27, 2007 @ 1:26 pm

  13. Բայց ես կարծում եմ, որ մենք էլ, ես էլ, հանդուրժող չենք,,,,
    տենց մեկը չկա , որ միանշանակորեն կընդունեի;;;;ցավոք;;;արդյունքում` շահում են ռոբիկենք;;;;ցավոք

    Comment by ku ku — July 27, 2007 @ 6:47 pm

  14. Es HH qaxaqaci em ev chem djgohum ev ishxanutiunic ev yndimutiunic.
    Tox ashxaten eli vonc uzum en, ho klyauznik chenq, hanenq, jamanaky kga, xeloq kgnan.

    Comment by Qaxaqaci — July 29, 2007 @ 11:30 pm

  15. Qaxaqaci, չես դժգոհում, բայց ինչից ես գոհ?
    Սեփական իրավունքների համար պայքարելը, երկրի բարեկեցության համար մտածելը կլյաուզնիկություն է?

    Ներիր, բայց հաճախ քո պես անտարբեր քաղաքացիների պատճառով ոչ մի նոր արդյունքի չենք կարողանում հասնել: Լավ, նստիր սպասիր, երբ մի կտոր հաց կգցեն քեզ բավարաող իշխանությունն ու ընդդիմությունը, բա ոնց, ժամանակը կգա…

    Comment by blansh — July 29, 2007 @ 11:39 pm

  16. Goh em, vor mer erkiry situnanum a, voti enq kangnum, te che Levoni oroq inch er, hima hamematac lav chi, inch eq boxoqum.

    Comment by Qaxaqaci — July 29, 2007 @ 11:42 pm

  17. Ինձ ուղղակի ջախջախեց “երիրը սիրունանում է” արտահայտությունը…
    Կարող է, բան չունեմ ասելու, հատկապես Երեւանը հիմա… գեղատեսիլ շինհրապարակներով, գեղացու ապակիավոր շենքերով, մեկ էլ “գեղեցիկ փողոցներով”…

    Երեւի հեշտ է “շլանգի” պես ապրելը (առանց ենթատեքստի)…

    Comment by blansh — July 29, 2007 @ 11:47 pm

  18. P.S. Փոքրիկ դիտարկում… “գեղացիները”(գյուղացիների հետ չշփոթել) սովորություն ունեն իրենց քաղաքացիությամբ հպարտանալու…
    Ախր, Համբոյի տեղը չի քաղաքը….
    Թարսի պես էլ, քաղաքական դաշտում ինչքան ասես Համբո կա…

    Comment by blansh — July 29, 2007 @ 11:53 pm

  19. xndrum em` ekeq stapvenq u lurj mtacenq mer erkri nerkaji u apagaji masin.erb petq e bolor@ hasjanan, vor eritasardutjun@ mi hzor ug e, vor@ shat baner karox e poxel.

    Comment by arman — July 30, 2007 @ 5:50 pm

  20. Այո մեծ ուժ է;;բայց ոչ Հայաստանում….Այստեղ երիտասարդությունը համատարած ,,Բազե է,,;;Կարծում եմ հասկացաք ….
    Իսկ նրանք ովքեր մի քիչ կիրթ են, աջները քաշած ձեւ են ման գալիս, որ մեկնեն այստեղից;;;;Մյու մասը` դրանք պպզողներն են.. տակները չոր լինի , փորները կուշտ;;;Կարծում եմ այս բլոգում գրողների մեջ էլ կան նմանները;;;;
    Ասում ա ես >….
    էտ մենք էլ աբիժնիկն ենք հա???
    Մերկանտիլ մի նայի;;;ես կարող ա քեզանից ավելի բարեկեցիկ եմ ապրում,,,բայց դա ոչինչ չի նշանակում;;;;;ինձանով չի մենակ….
    Եթե դու qaxaqaci չհասկացար թե ինչ եմ ասում, գնա բացի բառարանը ու տես
    ինչ է նշանակում մտավորական, ինտելիգենտ;;;;
    Այնպես որ եթե միջումդ չկա, ապա կարդալն էլ քեզ չի օգնի;;;;
    այ տենց մերկանտիլ ջահելներ են կռուգոմ….իսկ դուք ասում եք ՈՒԺ

    Comment by ku ku — July 30, 2007 @ 11:01 pm

  21. Bararan chunem, kuku, asa tenam inch a merkantily, de intiligent es, kimanas,
    u voch mi ishxanapoxutiun el petq chi, chem poxum hamozmunqs, jamanaky kga, kgnan,
    Isk bazen kargin havaq a, ov chi karoxanum masnakcel, charaxosum a
    Ha blansh, Hamboyi texy chi qaxaqy, bayc mer ishxanutiunnery Hambo chen, inch vor baneri hasac mardik en.

    Comment by qaxaqaci — July 31, 2007 @ 1:53 am

  22. Tarberutyuny na qaxaqacu ev gexcu ayn, vor qaxaqacin mtacum a, cavum a voch miayn ir masin, aylev shrjapati..gexcin qashum a ira zabory, u menak ira dardi tern a;;;
    qaxaqacin nayum a shurjy…chi kara menak ira zabori meji exacin nayi;;;;
    aynpes vor du qo anuny sxal es drel, arajarkum em snel gexci;;;;

    Comment by ku ku — July 31, 2007 @ 12:17 pm

  23. giteq stacvac vichakum,terevs chisht klibi asel ov e petq vor mna qaxaqakan dashtum…..inc tvum mek dzerqi mater@ aveli qan bavarar enhashvark katarelu hamar

    Comment by nirvana — July 31, 2007 @ 7:17 pm

  24. kuku jan, petq chi aydqan vatates linel.jisht e mer jahelneri mec mas@ ajdqan el xelaci chi, bajc erkri hamar mtacoxner el kan,orinak SKSELA-i erexeq@.inch kases?

    Comment by hayrenaser — August 3, 2007 @ 2:15 pm

  25. Petq e voske michiny, mi qanisin durs shprtenq ishxanutiunic, mi qanisin el pahenc norerin sovorecnelu.

    Comment by Nina — August 6, 2007 @ 1:43 am

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>



Anti-spam measure: please retype the above text into the box provided.